AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Jeg er 24 uker på vei, og det eneste jeg kjenner er små dult helt nederst i magen noen få ganger for dag. Leser at folk på dette tidspunktet kjenner spark på utsiden, kjenner hvor hodet er, og kjenner at babyen romstrerer. Jeg har ikke nubbesjans å kjenne sånne ting. Kjenner som sagt bare noen få svake dult helt nederst innimellom. Hvordan har det vært med dere andre på denne tiden i svangerskapet? Er min baby unormalt rolig? Anonymkode: b7967...b1b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Ligger morkaken forann? Anonymkode: 6b914...122
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Oki, da vet jeg ikke. Jeg fødte i november 2015. Var veldig bekymret til tider da jeg ikke følte så mye liv, og det var ganske slitsomt å gå rundt og være redd for at noe var galt. Har du prøvd å drikke saft med isbiter? Ofte de våkner litt av det og sparker litt:) Anonymkode: 6b914...122
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Joda, det kommer litt spark da 😊 men fortsatt bare svakt helt nederst. Kjenner ikke så mye og så kraftig som det virker som "alle" andre kjenner. Jeg har noen ekstra kg på magen fra før da. Kan det ha noe å si? Anonymkode: b7967...b1b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, det kommer litt spark da 😊 men fortsatt bare svakt helt nederst. Kjenner ikke så mye og så kraftig som det virker som "alle" andre kjenner. Jeg har noen ekstra kg på magen fra før da. Kan det ha noe å si? Anonymkode: b7967...b1b Jeg trodde også jeg var unormal fordi jeg ikke kjent nok liv, bare noe bobler innimellom osv. Jeg er i uke 27 med tvillinger, og de er ikke veldig aktive, så jeg spurte jordmor faktisk sist jeg var, og da sa hun at så lenge man kjenner liv hver dag og like mye hver dag så er det det som er normalen for meg. Altså jeg måtte ikke sammenligne meg med andre gravide da alle kjenner forskjellig. Og eneste grunnen hvis jeg skulle bekymre meg er hvis det er avvik i forhold til den aktiviteten jeg var vant til å kjenne. Pluss at noen kjenner liv tidlig mens andre kjenner ikke like mye liv før uke 25/26/27 ☺️👌 Anonymkode: 17e04...997 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 Jeg er uke 23 og kjenner også bare svake bevegelser nederst (til høyre). Har tatt seg litt opp, men er ikke så mange ganger for dagen. Har morkaken foran, og har noen kg for mye. Tror det siste har en del å si for når man kjenner det utenpå. Anonymkode: fa2ce...212
Gjest Runforit Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Varierer veldig hvor sterk en kjenner det. Er først rundt nå du skal kjenne jevnt med liv. Styrken blir bare verre og verre fremover. Snart ser du ting gjennom magen og baby finner ut hvor blæren og ribbeina er
Kvinne30 Skrevet 5. mai 2016 #9 Skrevet 5. mai 2016 Jeg er må i uke 30. Først de siste ukene jeg har kjent tydelige spark. Kjente litt dann og vann fra ca uke 21-23(husker ikke helt) i uke 26 synes jeg det var så rolig, tok kontakt med føden. Fikk komme inn og tok noen målinger, men alt var i skjønneste orden 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå