Marimba Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Bruker appen Ovia for å holde oversikt over syklusen. Når man har trykket der på at man har tatt en el-test så kan man velge mellom disse mulighetene for å "registere" testen: Positive Peak Negative High Unclear Low Jeg er bare så usikker på når man skal krysse av på hva. I dag fikk jeg f.eks en svak svak strek, skal jeg da trykke på negative, unclear eller low? Hvordan bruker dere denne registreringen? Og hvis streken er sterkere enn kontrollstreken, skal man da trykke på peak eller positive? Og dagen etter når streken plutselig er helt borte igjen, hva skal man da trykke på? Vil gjerne høre deres erfaringer, hvis dere har noen
Illy Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg innbiller meg at low, high og peak brukes med de digitale el-testene eller fertilitetsmonitoren (?) til Clearblue, som har de alternativene. Og at med vanlige tester skal man bruke negative, positive eller unclear. Når man skal markere for positiv, og når den er unclear, vet jeg ikke helt. Kanskje positive når man er helt sikker? Men det er ikke sikkert at jeg har tolket dette rett, forvirrende med alle alternativene!
emhanse Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Prøvde å laste ned appen nå, og må si jeg ble like usikker. Jeg har tilnærmet positive el-tester idag, men tror det er 'bittelitt' igjen før den er knallpositiv, så ja... Hva setter man da? Unclear? 🙈🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå