Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Registrerer at det er stadig flere som bruker ordene "kjempeviktig" og "og sånn"....dette gjelder både politikere og informasjonsansvarlige ved bedrifter etc... Trodde dette var språk som hørte hjemme i barneskolen...
Superlammet Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Vel, nå er Stortinget en stor barneskole da.. Meg og mitt er det kanskje noen som kjenner igjen..
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Ja jeg synes det er kjempeviktig å diskutere det og andre sånne ting Seriøst så er jeg enig med deg. Når man til stadighet føyer på f.eks "kjempe" foran diverse uttrykk så blir det iallefall ikke plass til noe enda viktigere. For hva skulle så det være? Ekstremt kjempeviktig ??
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Du veit atte sånn er det bare og sånn. :tvinne tyggis rundt pekefingeren:. Atte er lissom det som er så kjæææmpeviktig å bry seg om assa. :smatte litt mer:
Elze Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Ja, men det ER jo kjempeviktig med krig og fred og sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå