AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Ja? Hvordan kan jeg unngå disse? Jeg har ingen ønsker om å date slike mennesker. Må legge til at det har vært flygeblader fra disse i postkassen så frykter noen bor i blokken vår. Grøss... Anonymkode: b3d72...84c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Vil du heller date ummahs profet? Anonymkode: 4e606...df6 3
EventyrFredrik Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Etter å ha spurt om "ASL", hiv inn en "O" = Age, sex, location, odins sons? Neida, men seriøst. Er vel bare å spørre? 12
PaperFlower Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Hva med å få samtaleevnet over på Odins Sønner o.l. og høre hva han sier. Om han støtter de og/eller sier han er en del av de så er det jo bare å løpe i motsatt retning først som sist. 10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 2 minutter siden, PaperFlower skrev: Hva med å få samtaleevnet over på Odins Sønner o.l. og høre hva han sier. Om han støtter de og/eller sier han er en del av de så er det jo bare å løpe i motsatt retning først som sist. Hva er galt med å støtte en organisasjon som natteravnene? Skulle jo tro dere jenter liker å bli overfallsvoldtatt slik som dere hauser opp om folk som vil være synlig for å forhindre slike ting... Anonymkode: 45cc3...74a 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du heller date ummahs profet? Anonymkode: 4e606...df6 Nei, hvor tar du dette ifra?? Anonymkode: b3d72...84c 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med å støtte en organisasjon som natteravnene? Skulle jo tro dere jenter liker å bli overfallsvoldtatt slik som dere hauser opp om folk som vil være synlig for å forhindre slike ting... Anonymkode: 45cc3...74a Odins soldater er ikke som natteravnene. Langt ifra. Anonymkode: b3d72...84c 20
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med å støtte en organisasjon som natteravnene? Skulle jo tro dere jenter liker å bli overfallsvoldtatt slik som dere hauser opp om folk som vil være synlig for å forhindre slike ting... Anonymkode: 45cc3...74a Fordi mange av de som støtter Odin soldater kommer med utsagn som "Skulle tro dere liker å bli voldtatt siden dere ikke støtter oss". Anonymkode: 46a3d...c1b 26
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja? Hvordan kan jeg unngå disse? Jeg har ingen ønsker om å date slike mennesker. Må legge til at det har vært flygeblader fra disse i postkassen så frykter noen bor i blokken vår. Grøss... Anonymkode: b3d72...84c Hva med å spørre daten? Hva synes du om OS og er du medlem? Anonymkode: f77f8...f36
stan Skrevet 4. mai 2016 #10 Skrevet 4. mai 2016 Det er vel neppe noe offentlig medlemsliste lagt ut på Internett. Spør, eller bare snakk om innvandring.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #11 Skrevet 4. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Odins soldater er ikke som natteravnene. Langt ifra. Anonymkode: b3d72...84c Hvordan er dette langt ifra? Anonymkode: 45cc3...74a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #12 Skrevet 4. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi mange av de som støtter Odin soldater kommer med utsagn som "Skulle tro dere liker å bli voldtatt siden dere ikke støtter oss". Anonymkode: 46a3d...c1b Man kan jo tenke det, da dere faktisk aktivt snakker ned om natteravnene og odins soldater som går ute i gatene for å være synlig.Dere stigmatiserer den gruppen personer som aktivt prøver å gjøre hverdagen til andre folk tryggere og det må jo være en grunn til det. Den første logiske sluttningen da må jo være at dere ikke liker den ekstra tryggheten denne typen grupper prøver å skape. Anonymkode: 45cc3...74a 2
sol87 Skrevet 4. mai 2016 #13 Skrevet 4. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja? Hvordan kan jeg unngå disse? Jeg har ingen ønsker om å date slike mennesker. Må legge til at det har vært flygeblader fra disse i postkassen så frykter noen bor i blokken vår. Grøss... Anonymkode: b3d72...84c Jeg tror faktisk du merker slikt ganske fort, bare å prate litt om politikk. Jeg skjønner godt at du ikke ønsker å omgås kriminelle. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #14 Skrevet 4. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo tenke det, da dere faktisk aktivt snakker ned om natteravnene og odins soldater som går ute i gatene for å være synlig.Dere stigmatiserer den gruppen personer som aktivt prøver å gjøre hverdagen til andre folk tryggere og det må jo være en grunn til det. Den første logiske sluttningen da må jo være at dere ikke liker den ekstra tryggheten denne typen grupper prøver å skape. Anonymkode: 45cc3...74a Aldri hørt noen snakke ned om Natteravnene. Men grupper hvis støttespillere gjentatte ganger insinuerer at kvinner liker voldtekt hvis de ikke støtter dem, lover ikke godt. Det handler også mye om rykter om rasisme og vold. Anonymkode: 46a3d...c1b 10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #15 Skrevet 4. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo tenke det, da dere faktisk aktivt snakker ned om natteravnene og odins soldater som går ute i gatene for å være synlig.Dere stigmatiserer den gruppen personer som aktivt prøver å gjøre hverdagen til andre folk tryggere og det må jo være en grunn til det. Den første logiske sluttningen da må jo være at dere ikke liker den ekstra tryggheten denne typen grupper prøver å skape. Anonymkode: 45cc3...74a Kødder du? Hvordan våger du å dra natteravnene ned i dritten til odins soldater?! Natteravnene har mange år med erfaring og alltid utøvd respekt mot alle uansett etnisitet og religion. Odins soldater derimot, søppel! De vil aldri oppnå respekt eller anseelse blant folk. Nå får du slutte å avspore tråden min. Anonymkode: b3d72...84c 13
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #16 Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja? Hvordan kan jeg unngå disse? Jeg har ingen ønsker om å date slike mennesker. Må legge til at det har vært flygeblader fra disse i postkassen så frykter noen bor i blokken vår. Grøss... Anonymkode: b3d72...84c Hahaha...omg er det mulig. For å si det slik . om så hadde vært hvordan hadde det gått utover deg ? sånn sammenlignet med div uvaner folk pleier å ha som å røyke, drikke alkohol osv ..? Anonymkode: 28faf...8a6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #17 Skrevet 4. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha...omg er det mulig. For å si det slik . om så hadde vært hvordan hadde det gått utover deg ? sånn sammenlignet med div uvaner folk pleier å ha som å røyke, drikke alkohol osv ..? Anonymkode: 28faf...8a6 Jeg velger mennesker med høy integritet. Hvordan det ville påvirket meg?? Jo, rykter om at jeg er slik også feks. Plutselig befinne seg i trøbbel grunnet uskrevne kriminelle gjengregler. Ikke vær naiv kjære deg. Anonymkode: b3d72...84c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #18 Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger mennesker med høy integritet. Hvordan det ville påvirket meg?? Jo, rykter om at jeg er slik også feks. Plutselig befinne seg i trøbbel grunnet uskrevne kriminelle gjengregler. Ikke vær naiv kjære deg. Anonymkode: b3d72...84c Må du slutte å forhåndsdømme alt du ikke forstår eller har innsikt over...du kommer ikke noen vei her i livet hvis du skal være såpass overfladisk kjære deg. Anonymkode: 28faf...8a6 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. mai 2016 #19 Skrevet 4. mai 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Odins soldater er ikke som natteravnene. Langt ifra. Anonymkode: b3d72...84c Feil, eneste som skiller er bekledningen og meningen til enkelte.
Ferny Skrevet 4. mai 2016 #20 Skrevet 4. mai 2016 Ustelt, viltgroende skjegg... militærbukse, svart hettegenser (med hjemmetrykket logo), ølmage, og oksering i nesen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå