Gå til innhold

Finnes det BH jeg kan bruke til denne toppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den går ganske buet inn på siden i fasongen så vanlig bh blir synlig i kanten både forfra og sidenifra. Spesielt forfra som plager meg. Hvordan type bh kan man bruke til denne?  Navn på bh type eller link er knallers :) Har jo sett sånn fasong topp og kjoler på andre så må finnes en slags bh for det? 

20160504_192910_1.jpg

Anonymkode: 6449c...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en sånn vanlig multiway-bh? De er vel gjerne en ganske lav balconette i cupen og du kan forlenge stroppene og krysse dem bak. Da vil de vel komme under toppen foran?

De kjolene er ikke laget for BH, hele greia med sånne kjoler er vel å vise at man har sprettpupper?

• Liker 3
Skrevet

Du kan bruke en balconette. De er mye lavere enn andre type BHer, så den vil ikke vises like godt på siden.

For problemet framme, kan du velge en stroppeløs BH. Veldig greit å kunne ta dem av. Men en BH med avtagbare stropper, er gjerne litt bredere i beltet, sånn at du får riktig riktig støtte.

Var jeg deg ville jeg gått for en balconette og slike clips som du kan feste i stroppene bak nakken. Da vil stroppene svinge seg inn og ligge under kjolen/singletten din.

Du finner klipsene i undertøysbutikker og på internett til en billig penge :)

Du har jo også slike gjennomsiktige stropper du kan feste i BHen din, men de vises likevel. Synes det ser litt tacky ut :P

bh.jpg

bh2.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for store pupper for en balconette desverre, de ligger liksom ikke fast og trygt føler jeg. Den klipsen på bildet var kjempesmart men vil fortsatt ikke skjule cupen. Andre som har tips?  Noen som har prøvd sånne klistremerker som skal løfte brystet som en usynlig bh? 

AnonymBruker
Skrevet

Bump 

Skrevet

Misunnelig på puppene dine :angry::P

• Liker 1
Skrevet
Den 6.5.2016 at 13.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har for store pupper for en balconette desverre, de ligger liksom ikke fast og trygt føler jeg. Den klipsen på bildet var kjempesmart men vil fortsatt ikke skjule cupen. Andre som har tips?  Noen som har prøvd sånne klistremerker som skal løfte brystet som en usynlig bh? 

Har du for store pupper for en balconette har du altfor store for klistreBH. Hvis de ikke føles som om de ligger trygt i cupen tipper jeg du bare ikke har prøvd stor nok cupstørrelse. Jeg hadde også den følelsen før, at de kunne hoppe ut hvis jeg løp ned en trapp omtrent. Gikk ned to størrelser i omkrets og opp tre eller fire i cupen, og vips ble BHene både mer behagelig og puppene holdt seg der de skulle. Anbefales om du ikke har testet det :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som om toppen passer, jeg! Jeg tror ikke det finnes ordentlige bh-er hvor cupen ikke ville vært synlig, så jeg tror ikke en balconette ville fungert heller.

Anonymkode: d96e5...a66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 14.10, Adara skrev:

Misunnelig på puppene dine :angry::P

Hehe tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.5.2016 at 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det ser ut som om toppen passer, jeg! Jeg tror ikke det finnes ordentlige bh-er hvor cupen ikke ville vært synlig, så jeg tror ikke en balconette ville fungert heller.

Anonymkode: d96e5...a66

Hva tenker du på da?  Kunne hvertfall ikke kjøpt en større størrelse for at det skulle dekket mer?, for da ville den blitt altfor løs, syns den er for løs nå også i S/M.. Fasongen er sydd sånn på alle størrelsene. 

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, noen klesplagg funker bedre på jenter med små pupper. Jeg har selv store/større pupper og noen topper funker rett og slett ikke. Dette er en av de. Du kan jo alltids gå uten BH, da. Jeg prøvde og å teipe mine opp med sportstape en gang, det funket sånn passe bra. 

Anonymkode: 552da...566

Gjest Fjotteri
Skrevet

Jeg tenker den toppen ikke passer din kroppsform. 

Jeg har mindre pupper, men har samme type overkropp- noe som gjør at slike topper ikke dekker riktig og siden av brystet/bh synes. 

Så uansett bh hjelper det ikke på at det blir synlig og feil snitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...