Gjest Linaria Skrevet 7. mai 2016 #41 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Swahili, swazilandsk, gælisk og esperanto. Anonymkode: 8266e...337 Gaeilge no Gàidhlig? Endret 7. mai 2016 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 7. mai 2016 #42 Del Skrevet 7. mai 2016 9 timer siden, Linaria skrev: Oooh, jeg skal på språkkurs til sommeren En måned på Island, og studere på Háskóli Íslands. Er litt vanskelig å finne kurs her i Norge. Bor du nær Oslo? Jeg tok kurs gjennom Foreningen Norden, men synes ikke man lærte så mye der. Hva slags musikk liker du på islandsk? *har masse å anbefale* Sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. mai 2016 #43 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg kan egentlig ingen rare språk, Men jeg kan noen artige ord på en dialekt fra Ghana (usikker på hvilken dialekt det er) "Kra-kra" og "haba-haba" Det betyr "kom her" og " skynd deg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. mai 2016 #44 Del Skrevet 8. mai 2016 Finsk, og så er jeg i tillegg ganske god på kattespråk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #45 Del Skrevet 9. mai 2016 Gresk og latin. Ok, dette er kanskje ikke "rare" språk, men det er i alle fall ikke noe alle kan. Anonymkode: e4602...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. mai 2016 #46 Del Skrevet 12. mai 2016 Den 2016. 5. 6. at 20.15, AnonymBruker skrev: Jeg snakker flytende mongolesisk, og jeg er ganske flink i mandarin Anonymkode: fdefe...7f8 mongolsk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. mai 2016 #47 Del Skrevet 12. mai 2016 Koreansk og lærer mongolsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå