Væren Skrevet 1. november 2004 #21 Del Skrevet 1. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 1. november 2004 #22 Del Skrevet 1. november 2004 Fra en ekkel tråd til en utrolig morsom tråd! Ps. har hatt mark selv... for 15 år siden, får fremdeles panikk når det klør.. sopp, hemorider, sprekk dannelser (ved feks hard avføring), kjønnsykdommer, etc. kan gi kløe OGSÅ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. november 2004 #23 Del Skrevet 1. november 2004 Superfestlig tråd... Håper jeg slipper å se slike marker noen gang,av den ene eller den andre rasen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #24 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg ler og ler og ler.. Ser lengre oppe i tråden, "mine marker bla bla..." hahahaaaaa How is your worms today? Du, seriøst, de skulle hatt en reklame for markmiddel. Med sånn superhøflig, london-dialekt-voiceover: "How is your worms today?" Og så hatt bilde av ei som klør seg i rompa sånn som den lekre bind-reklamen som gikk for noen år siden, hun på flyplassen... At noe så ekkelt kan bli så morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. november 2004 #25 Del Skrevet 1. november 2004 Egentlig er de jo ganske søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #26 Del Skrevet 1. november 2004 SØTE?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå