Ny Bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Noen som har forslag til oppbevaring av leker i stua? Det er til niesene som kommer på besøk, så bør være kjult når ikke i bruk. Det eneste jeg tenkte på er koffertene fra Søstrene Grene. Andre tips?
Rosaprosa20 Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Hva med en stor kiste med pent utseende? Eller en stor flettekurv med lokk
Zienna Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Jeg har barnelekene i ei stor gammel kiste. Lokket er tungt, så jeg åpner når barnebarna kommer. Raskt å rydde alt oppi når de drar er det også. I tillegg har jeg èn skuffe med lego og èn skuffe med dukkeklær i dype skuffer nederst i en buffet som står i stua. Barnebøkene står på nederste hylle i bokreolen. Dukker og -vogn står på gjesterommet. Fargestifter og tegnesaker på skrivebordet i stua.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Vi har en puff med lokk og oppbevaringsplass, noe ala dette: http://jysk.no/stue/puffer-0 Det er sikkert mulig å finne penere/dyrere varianter også . Anonymkode: e65a4...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå