Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tener dere som jobber som pleieassistent? Hva er kvelds- og helgetillegget? Er det vanlig å få opptil 50% stilling + mye ekstravakter uten å jobbe kveld eller natt?

Anonymkode: e98da...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du kan få helgestilling og må bare ta det som blir ledig.

Anonymkode: a743e...161

AnonymBruker
Skrevet

Veldig få eller ingen som får fast stilling noe særlig høyere enn en helgestilling. Du kan selvsagt få en del ekstravakter, det er det vel behov for stort sett over alt, men det er vel primært helg- og kveldsvakter, ikke dagvakter.

Anonymkode: a8c58...39e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig få eller ingen som får fast stilling noe særlig høyere enn en helgestilling. Du kan selvsagt få en del ekstravakter, det er det vel behov for stort sett over alt, men det er vel primært helg- og kveldsvakter, ikke dagvakter.

Anonymkode: a8c58...39e

I kommunen jeg jobber blir jeg spurt om jeg kan jobbe flere dagvakter enn kvelds-og helgevakter. Så det varierer veldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig vanlig å starte et sted med fast helgestilling. Du blir så lett kjent med kollegaer at det blir veldig lett å få jobb på andre steder.

Jeg startet et sted og begynte med nattvakter. Nå jobber jeg på 4 forskjellige steder og har jobbet fulle uker i 3 år nå. Er mer enn nok av vakter å velge mellom. Ønsker jeg bare dagvakter så setter jeg meg opp på at jeg kan jobbe den dagen og den dagen, så er det avdelingslederne som plukker ut hvem som får vaktene.

Jeg kan fint utvide til 6 steder men har ikke behov for det enda for jeg får nok av vakter på 4 steder :) Ikke vil jeg har 100% fast stilling heller, liker friheten av å jobbe flere steder og når jeg vil. Tror jeg hadde gått temmelig lei av å være et sted hele tiden...Blir veldig sosialt med mange kollegaer å, lønningpils her og der :P 

Mitt råd for deg som vil jobbe mye er å søke som ringevikar på flere steder. Er alltid et sted noen er syke eller har syk barn.

Anonymkode: 9d5b3...155

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...