Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da nærmer sommeren seg og jeg er veldig glad i å finne noen litt "skjulte" svalberg og sole seg på, med og uten klær. (Oslo)

Skjønner at KG ikke er stedet og lete og dette er ikke en annonse, så jeg lurer rett og slett på om noen vet hvor man skal lete for å finne en jente/dame som kunne tenke seg å sole sammen. Det er ikke noe behov for sex men bare det å sole seg sammen og evt smøre hverandre inn med solkrem. Har gjort dette før og den lille spenningen sammen med å nyte en sommerdag er veldig deilig.

Noen som har tips til sider? Kunne nakenprat fungert for noe slikt?

Endret av Heeyaa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en "show-er" :D

Anonymkode: d8edb...19e

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre på nakenprat og ikke på kvinneguiden?

Anonymkode: 52c41...747

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å spørre på nakenprat og ikke på kvinneguiden?

Anonymkode: 52c41...747

Derfor jeg spør her hvor jeg har bruker. Jeg vet ikke hvordan nakenprat fungerer så spør om anbefalinger :)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en "show-er" :D

Hva har det med saken å gjøre? ;)

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Heeyaa skrev:

Hva har det med saken å gjøre? ;)

Sikkert større sjans for at noen blir med på dette om de har noe fint og stort å se på. ;D

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert større sjans for at noen blir med på dette om de har noe fint og stort å se på. ;D

hehe, ja er nok sant det. Den som evt blir med får det nok koselig skal du se ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lov med kontaktannonser her inne. Du høres forresten ganske ekkel ut som bare lager sånne tråder her og er veldig opptatt av å vise kroppen din på profilen og poste kukbilder. Dette er ikke riktig forum for deg, mann. 

Anonymkode: 2d9c1...d03

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lov med kontaktannonser her inne. Du høres forresten ganske ekkel ut som bare lager sånne tråder her og er veldig opptatt av å vise kroppen din på profilen og poste kukbilder. Dette er ikke riktig forum for deg, mann. 

Har han lagt ut kukbilder!? :wow: *løpe til penisbildetråden*

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du lære deg å lese og slutte å dømme mennesker ut i fra et bilde.

Dette er ikke en annonse, jeg spør om råd for sider hvor det kanskje er mulig å finne noen ettersom dette er det eneste forumet jeg bruker.
Så anbefaler at du tenker deg godt om og slutter å komme med håpløse innlegg, takk :)

Skrevet

Du ble anbefalt nakenprat, men unnskylte deg med at der hadde du ikke profil....hvordan vil du gå fram da når du ikke evner å lage deg en profil der det er tillatt  med kontaktannonser? Og jeg tror heller ikke noen røpet hvor du kan finne egnet sted heller, de vil de nok ha for seg selv. Men Huk og Kadettangen jo nakenstrender.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, tdm900 skrev:

Du ble anbefalt nakenprat, men unnskylte deg med at der hadde du ikke profil....hvordan vil du gå fram da når du ikke evner å lage deg en profil der det er tillatt  med kontaktannonser? Og jeg tror heller ikke noen røpet hvor du kan finne egnet sted heller, de vil de nok ha for seg selv. Men Huk og Kadettangen jo nakenstrender.

Hvem i alle dager har sagt at jeg ikke evner å lage meg profil der? Jeg har ikke noe erfaring med nakenprat og trodde det var enda mer rett på sak sex der og at min annonse ikke passet helt inn der..?
Derfor jeg spør på det forumet jeg bruker først, så kan jeg gå dit hvis folk tror det kunne passet. Eller andre steder dere har å anbefale.

Så igjen, hva skjer med alle negative kommentarer her? Er det virkelig ikke en eneste person på dette forumet som kan svare på spørsmål uten å kommer med bemerkninger eller regel rett prøve å "ta andre"?

Skrevet

"Annonsen" din er jo ikke tillatt her, så var rart den var her enda

Skrevet
18 timer siden, tdm900 skrev:

"Annonsen" din er jo ikke tillatt her, så var rart den var her enda

Eller kanskje negativiteten din nok en gang har fått det beste av deg og du klarer ikke å tenke klart, i og med at den fortsatt er her. Ergo, det er ingen annonse men et spørsmål som du og den kjente negative gjengen på KG ikke klarer å svare på.

Men kan godt endre litt på spørsmålet så det blir enda mer åpenbart at jeg søker råd. Regner vel egentlig ikke med noe annet enn mer negativitet og bitre svar men det er lov å håpe :)

Skrevet

CupidoClub, Match, Nakenprat, Sukker, Møteplassen, + helt sikkert en del andre steder på nett. Mye å velge på så det er bare å opprette en annonse der du måtte ønske 

Skrevet
13 minutter siden, tdm900 skrev:

CupidoClub, Match, Nakenprat, Sukker, Møteplassen, + helt sikkert en del andre steder på nett. Mye å velge på så det er bare å opprette en annonse der du måtte ønske 

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...