AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Jeg har et problem... Når jeg dater er jeg avslappet, ikke masete osv. Men når det hele begynner å bli seriøst ødelegger jeg det alltid. Jeg får på en måte panikk og lager drama for å skyve vekk. Jeg har nå falt for en morsom, kjekk fyr og selvsagt oppført meg dumt. Er det noen sjangs for at jeg kan fikse dette? ville du gitt en ny sjanse om det var deg? Anonymkode: bbe6f...dea
Gjest EpleDrue Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Hvordan har du oppført deg dumt? Personlig hadde jeg nok gitt jenta en ny sjanse om hun fortalte meg hun får panikk når ting blir seriøst. Da er det lettere å få pratet ut om det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hvordan har du oppført deg dumt? Personlig hadde jeg nok gitt jenta en ny sjanse om hun fortalte meg hun får panikk når ting blir seriøst. Da er det lettere å få pratet ut om det. Fjortis/oppmerksomhets-greie. Fordi jeg vet det er turnoff og skyver de aller fleste vekk. Blir så flau etterpå! Det er så langt i fra den personen jeg er det går an å komme. Og likevel gjør jeg det når jeg føler meg sårbar. Anonymkode: bbe6f...dea
jabx Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Det er helt umulig å svare noe som helst når man ikke aner hva "dumt" innebærer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Ville antaglig gitt det en sjanse dersom du var oppriktig og ærlig om det. Da er det lettere å forholde seg til. Er det gått så langt at dere ikke har kontakt lenger? Anonymkode: 8c1b4...e67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville antaglig gitt det en sjanse dersom du var oppriktig og ærlig om det. Da er det lettere å forholde seg til. Er det gått så langt at dere ikke har kontakt lenger? Anonymkode: 8c1b4...e67 Nei, det er relativt ferskt. Under en uke.. Har fremdeles kontakt, men kort og nøytralt. Anonymkode: bbe6f...dea
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er relativt ferskt. Under en uke.. Har fremdeles kontakt, men kort og nøytralt. Anonymkode: bbe6f...dea Er det han som er kort og nøytral, du eller begge? Om det fremdeles er kontakt tenker jeg jo at det er håp, men jeg ville sagt i fra. Dersom jeg blir kort og nøytral, har jeg begynt å distansere meg, og da er ærlighet det eneste som får meg til å snu. Anonymkode: 8c1b4...e67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det han som er kort og nøytral, du eller begge? Om det fremdeles er kontakt tenker jeg jo at det er håp, men jeg ville sagt i fra. Dersom jeg blir kort og nøytral, har jeg begynt å distansere meg, og da er ærlighet det eneste som får meg til å snu. Anonymkode: 8c1b4...e67 Begge. Huff.. Skal manne meg opp til å være ærlig. Så får det bare briste eller bære. Takk til dere som svarte for håpet om at det ikke er helt over og ut! Anonymkode: bbe6f...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå