AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Del Skrevet 3. mai 2016 Ser på TvNorge hvor Bård Tufte har sitt show Mann (44), han gjør narr av oss alle ved å vise ulike poster her på KG. Hysterisk morsomt, haha! Vet ikke hvorfor jeg skriver, bare syntes at det var morsomt å kjenne igjen noen av brukerne på tv Anonymkode: a55c8...3b1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraEvingne Skrevet 3. mai 2016 #2 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg har allerede lurt på hvorfor ingen har gjort det til nå. Mange av postene er så fine at de fortjener å bli lest høyt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Del Skrevet 3. mai 2016 Old news Anonymkode: 0f369...8a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Del Skrevet 3. mai 2016 Fikk med meg at Tally og Gjest ble vist hvertfall Anonymkode: 2a9d5...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Del Skrevet 3. mai 2016 Og Teriaky Anonymkode: b0168...770 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvor mye koster toget mellom Oslo og Drammen dersom man har ruter-billett forresten?? Fikk aldri svar på det... Anonymkode: b0168...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Del Skrevet 3. mai 2016 Else Kåss Furuseth lo også av forumet og viste innlegg fra tråden om hvorvidt Jarle Andhøy er sexy eller ikke. Haha. Anonymkode: e87cf...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 3. mai 2016 #8 Del Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Else Kåss Furuseth lo også av forumet og viste innlegg fra tråden om hvorvidt Jarle Andhøy er sexy eller ikke. Haha. Anonymkode: e87cf...d7a Oiii serr? Hvilken tråd da? Jeg har skrevet mye om Jarle her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Del Skrevet 3. mai 2016 Så det haha. Han var helt on point da, var faktisk så idiotiske korttenkte innlegg at jeg lurte på om de var fake for hans underholdnings skyld (konstruert for showet hans) Anonymkode: f72fe...731 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adam- Skrevet 3. mai 2016 #10 Del Skrevet 3. mai 2016 Fantastisk morsomt Men jeg er uenig med sistnevnte her, han har ikke brukt spesielt mye tid på å lete etter de mest utrolige innleggene. Dette var dagligdagse. Spesielt ikke ang. hvor støttende og vennlige svar man kan få 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Del Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, CaraEvingne skrev: Jeg har allerede lurt på hvorfor ingen har gjort det til nå. Mange av postene er så fine at de fortjener å bli lest høyt. Ja! Jeg skulle ønske det ble sendt sånn kveldsprogram med noe sånt hver dag Anonymkode: 4a10d...9fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 3. mai 2016 #12 Del Skrevet 3. mai 2016 Var morsomt det,lo høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 3. mai 2016 #13 Del Skrevet 3. mai 2016 Så programmet jeg også, og tenkte at til og med om han hadde fjernet hvor de innleggene var hentet fra, så hadde jeg skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #14 Del Skrevet 4. mai 2016 Æsj altså, skulle ønske jeg så det. Hvis noen har et klipp eller link, så blir jeg glad for det! Anonymkode: f49e2...915 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. mai 2016 #15 Del Skrevet 4. mai 2016 Å, kult! Fadern at jeg ikke så det. Håper det går i reprise, ellers må jeg se det på nett-tv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. mai 2016 #16 Del Skrevet 4. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser på TvNorge hvor Bård Tufte har sitt show Mann (44), han gjør narr av oss alle ved å vise ulike poster her på KG. Hysterisk morsomt, haha! Vet ikke hvorfor jeg skriver, bare syntes at det var morsomt å kjenne igjen noen av brukerne på tv Anonymkode: a55c8...3b1 Rart ingen har kommet på ideen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #17 Del Skrevet 4. mai 2016 For det vi vet, kan han ha skrevet morsomme ting herinne, selv Anonymkode: df71c...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #18 Del Skrevet 4. mai 2016 Kan noen tipse Bård T. om denne tråden? Så kanskje han lager skøy med den også Ufør og bor i båt? Anonymkode: df71c...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 4. mai 2016 #19 Del Skrevet 4. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj altså, skulle ønske jeg så det. Hvis noen har et klipp eller link, så blir jeg glad for det! Anonymkode: f49e2...915 6 timer siden, Salka skrev: Å, kult! Fadern at jeg ikke så det. Håper det går i reprise, ellers må jeg se det på nett-tv. Går på TVNorge fredag (6. mai) kl. 21:30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 4. mai 2016 #20 Del Skrevet 4. mai 2016 Ingen PR-Kåte her inne, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå