Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på TvNorge hvor Bård Tufte har sitt show Mann (44), han gjør narr av oss alle ved å vise ulike poster her på KG. Hysterisk morsomt, haha! Vet ikke hvorfor jeg skriver, bare syntes at det var morsomt å kjenne igjen noen av brukerne på tv :fnise:

Anonymkode: a55c8...3b1

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede lurt på hvorfor ingen har gjort det til nå. Mange av postene er så fine at de fortjener å bli lest høyt. ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Old news :) 

Anonymkode: 0f369...8a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk med meg at Tally og Gjest ble vist hvertfall :P 

Anonymkode: 2a9d5...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Og Teriaky

Anonymkode: b0168...770

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster toget mellom Oslo og Drammen dersom man har ruter-billett forresten?? Fikk aldri svar på det...

Anonymkode: b0168...770

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Else Kåss Furuseth lo også av forumet og viste innlegg fra tråden om hvorvidt Jarle Andhøy er sexy eller ikke. Haha.

Anonymkode: e87cf...d7a

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Else Kåss Furuseth lo også av forumet og viste innlegg fra tråden om hvorvidt Jarle Andhøy er sexy eller ikke. Haha.

Anonymkode: e87cf...d7a

Oiii serr? Hvilken tråd da? Jeg har skrevet mye om Jarle her.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Så det haha. Han var helt on point da, var faktisk så idiotiske korttenkte innlegg at jeg lurte på om de var fake for hans underholdnings skyld (konstruert for showet hans) :P 

Anonymkode: f72fe...731

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk morsomt :)

Men jeg er uenig med sistnevnte her, han har ikke brukt spesielt mye tid på å lete etter de mest utrolige innleggene. Dette var dagligdagse. Spesielt ikke ang. hvor støttende og vennlige svar man kan få 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, CaraEvingne skrev:

Jeg har allerede lurt på hvorfor ingen har gjort det til nå. Mange av postene er så fine at de fortjener å bli lest høyt. ;)

Ja! Jeg skulle ønske det ble sendt sånn kveldsprogram med noe sånt hver dag :P

Anonymkode: 4a10d...9fa

• Liker 2
Skrevet

Var morsomt det,lo høyt:fnise:

Gjest chisandra
Skrevet

Så programmet jeg også, og tenkte at til og med om han hadde fjernet hvor de innleggene var hentet fra, så hadde jeg skjønt det. :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Æsj altså, skulle ønske jeg så det. Hvis noen har et klipp eller link, så blir jeg glad for det! 

Anonymkode: f49e2...915

• Liker 3
Skrevet

Å, kult! Fadern at jeg ikke så det. Håper det går i reprise, ellers må jeg se det på nett-tv. 

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på TvNorge hvor Bård Tufte har sitt show Mann (44), han gjør narr av oss alle ved å vise ulike poster her på KG. Hysterisk morsomt, haha! Vet ikke hvorfor jeg skriver, bare syntes at det var morsomt å kjenne igjen noen av brukerne på tv :fnise:

Anonymkode: a55c8...3b1

Rart ingen har kommet på ideen før. 

AnonymBruker
Skrevet

For det vi vet, kan han ha skrevet morsomme ting herinne, selv :)

Anonymkode: df71c...fcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen tipse Bård T. om denne tråden? :) Så kanskje han lager skøy med den også :)

Ufør og bor i båt?

Anonymkode: df71c...fcf

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj altså, skulle ønske jeg så det. Hvis noen har et klipp eller link, så blir jeg glad for det! 

Anonymkode: f49e2...915

6 timer siden, Salka skrev:

Å, kult! Fadern at jeg ikke så det. Håper det går i reprise, ellers må jeg se det på nett-tv. 

Går på TVNorge fredag (6. mai) kl. 21:30 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ingen PR-Kåte her inne, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...