Gå til innhold

Shipping fra USA

Anbefalte innlegg

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noen her inne som kan hjelpe meg, men jeg kjøpte en kjole i USA da jeg var der på ferie for en måned siden. Kjolen er bestilt og så skal venninnen min sende den til meg. Hva bør jeg gjøre for å unngå toll/moms og hva er billigste/greieste måte å få sendt det på? Vi har vurdert DHL osv, noen som har erfaring? Kjolen går fra privatperson til privatperson.

PS! Mange lekre kjoler i USA. Har fått brudepikekjoler i samme stil som kjolen min! Så er det noen som skal en tur over dammen, så vil jeg anbefale å se etter kjole. Jeg fant min og var helt ferdig med kjøpet etter 2 timer! :D

Link for brudekjolen min: Brudekjole

Link for brudepikekjolen: Brudepikekjole

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om shipping, men måtte bare skrive at jeg syntes kjolen din var helt nydelig!!! :D

Skrevet

Det går vanligvis fort og greit med priority airmail. 5-7 dager har det vanligvis tatt når jeg har fått noe sendt på den måten. Det du skal väre oppmerksom på, er at selv om pakken går fra privatperson til privatperson, og kanskje er merket med gave e.l., kan tollen likevel ta stikkpröver, og dersom de mener at oppgitt verdi ikke stemmer overens med innholdet....vel, da kommer det toll og moms uansett. Jeg har lärt dette på den harde måten... :oops:

Beste alternativ dersom du önsker å unngå ekstra avgifter, er dersom noen reiser selv, og tar kjolen med i bagasjen. Så dersom du har noen kjenninger som skal den veien, kan det fort lönne seg å be dem bringe den for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...