Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, StineN skrev:

Blindsoner, syklister og gående er grunnen til at jeg sluttet å kjøre lastebil i byen. Folk skjønner jo ikke en dritt og står i blindsoner konstant. Det er helt umulig som lastebilsjåfør å rygge 100% trygt. Kun om man er 2 stk kan man rygge trygt.

En gang jeg kjørte i oslo, sto jeg ved et lyskryss og en dame fant det for godt å stoppe sykkelen sin rett foran lastebilen min. Der ser man ikke noenting. Jeg kjørte på henne. Flaks for henne så jeg hånda hennes i det hun falt om. Jeg gikk og klappet til henne alt jeg maktet midt i ansiktet og forklarte henne akkurat hvor dum henne var. Hun har nok ikke gjort samme feilen igjen.

Men en slik reaksjon er du berettiget til å miste førerkortet! For når en person er kommet til skade, eller utsatt for uhell, er du som sjåfør, i dette tilfellet den første på "åstedet", pliktig til å hjelpe. Og selv om du kaller det å "overreagere", er det helt på trynet og uakseptabelt å gjøre noe slikt!

Anonymkode: 2af5b...8e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men en slik reaksjon er du berettiget til å miste førerkortet! For når en person er kommet til skade, eller utsatt for uhell, er du som sjåfør, i dette tilfellet den første på "åstedet", pliktig til å hjelpe. Og selv om du kaller det å "overreagere", er det helt på trynet og uakseptabelt å gjøre noe slikt!

Og det gjorde jeg også. Jeg hjalp henne med å fortså hvor utrolig tjukk i hodet hun var. Dine barnehageholdninger hjelper ingen.

Nei, jeg sørget for at hun aldri kommer til å gjøre noe sånt igjen.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, StineN skrev:

Og det gjorde jeg også. Jeg hjalp henne med å fortså hvor utrolig tjukk i hodet hun var. Dine barnehageholdninger hjelper ingen.

Nei, jeg sørget for at hun aldri kommer til å gjøre noe sånt igjen.

Flott!!

Og så kan du få utdype litt mer dette med "barnehageholdninger"!

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Flott!!

Og så kan du få utdype litt mer dette med "barnehageholdninger"!

At alle skal få holdt hender når det skjer noe de selv er skyld i, uten å ta konsekvensen av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...