Gå til innhold

Champagnefrokost på 17. mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk.

Jeg stiller med noen flasker musserende, brød og kake. Ser for meg tapas, og at hver enkelt kan ta med seg en rett, samt drikke utover hva jeg har å tilby. Er dette innafor?

Anonymkode: d076d...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk.

Jeg stiller med noen flasker musserende, brød og kake. Ser for meg tapas, og at hver enkelt kan ta med seg en rett, samt drikke utover hva jeg har å tilby. Er dette innafor?

Ja, men jeg ville nok valgt vanlige frokostretter enn tapas til frokost

AnonymBruker
Skrevet

Heller frokostretter ja.. eggerøre, bacon, foccacia brød, forskjellig frukt, grønnsaker og dipp osv

Anonymkode: 97c59...f9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk

Absolutt innafor, men enig med de over vedrørende frokostretter.

Når vi holder champagnefrokost så pleier vi be folk ta med det de selv ønsker å drikke + 1-2 påleggsorter (pleier som regel å ta litt styringen og delegerer hva folk kan kjøpe dersom vi er mange for å forhindre at alle kommer med hvitost) Så står vi for ulike typer brød/rundstykker, frukt, bær, diverse grønnsaker, eggerøre, alkoholfri drikke og 17mai-kaken. 

Anonymkode: 242b2...543

AnonymBruker
Skrevet

Droppet alkoholen.

Anonymkode: 3f41a...abf

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Droppet alkoholen.

Anonymkode: 3f41a...abf

Hva mener du? 

Anonymkode: 3f5ef...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...