AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk. Jeg stiller med noen flasker musserende, brød og kake. Ser for meg tapas, og at hver enkelt kan ta med seg en rett, samt drikke utover hva jeg har å tilby. Er dette innafor? Anonymkode: d076d...f19
Illuminatum Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk. Jeg stiller med noen flasker musserende, brød og kake. Ser for meg tapas, og at hver enkelt kan ta med seg en rett, samt drikke utover hva jeg har å tilby. Er dette innafor? Anonymkode: d076d...f19 Ja, men jeg ville nok valgt vanlige frokostretter enn tapas til frokost
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Heller frokostretter ja.. eggerøre, bacon, foccacia brød, forskjellig frukt, grønnsaker og dipp osv Anonymkode: 97c59...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal for første gang invitere til champagnefrokost på 17. mai. Er i ferd med å sende ut invitasjon på FB. Jeg tenker vil blir ca. 20 stk Jeg stiller med noen flasker musserende, brød og kake. Ser for meg tapas, og at hver enkelt kan ta med seg en rett, samt drikke utover hva jeg har å tilby. Er dette innafor? Anonymkode: d076d...f19 Absolutt innafor, men enig med de over vedrørende frokostretter. Når vi holder champagnefrokost så pleier vi be folk ta med det de selv ønsker å drikke + 1-2 påleggsorter (pleier som regel å ta litt styringen og delegerer hva folk kan kjøpe dersom vi er mange for å forhindre at alle kommer med hvitost) Så står vi for ulike typer brød/rundstykker, frukt, bær, diverse grønnsaker, eggerøre, alkoholfri drikke og 17mai-kaken. Anonymkode: 242b2...543
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Droppet alkoholen. Anonymkode: 3f41a...abf Hva mener du? Anonymkode: 3f5ef...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå