AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Del Skrevet 3. mai 2016 Vi har hatt varmepumpe i mange år. I høst røk varmepumpen og vi kjøpte oss en ny av merket panasonic. Etter at vi begynte å bruke denne har vi slitt fryktelig med at gulvet, og teppet som ligger rett nedenfor varmepumpen blir helt svart. Veggen under der varmepumpen henger er også full i svart sot. Dette vasker vi stadig på, men det kommwr tilbake. Hva er dette? Hvordan kan vi bli kvitt problemet? Anonymkode: e0c82...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 3. mai 2016 #2 Del Skrevet 3. mai 2016 Heksesot tenker jeg. Les og lær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Del Skrevet 3. mai 2016 27 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Heksesot tenker jeg. Les og lær Hvorfor kommer det kun under varmepumpen? 😁 Og hvorfor har det ikke kommet før? Har ikke malt veggene på 4-5 år.. Tusen takk! Skal lese litt om det 😊 Anonymkode: e0c82...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 3. mai 2016 #4 Del Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer det kun under varmepumpen? 😁 Og hvorfor har det ikke kommet før? Har ikke malt veggene på 4-5 år.. Tusen takk! Skal lese litt om det 😊 Anonymkode: e0c82...820 Jeg tenker du kan ha fått tørrere luft med den nye varmepumpen? - men jeg har ikke sett veggen din, jeg har ikke målt for eventuelle kalde soner på veggen, jeg bare hører hva du sier i tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå