Gå til innhold

Hjelp til å finne film!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen glimt i fra en film "i hodet" og blir sprø fordi jeg ikke klarer å finne ut hvilken det er! Derfor spør jeg her om hjelp :-D Mulig det jeg forklarer er bare rot, men skriver det jeg husker!

- Det er to "maskiner" som danner hvert sitt "hull"
- Man kan reise inn det ene hullet og tilbake igjen via det andre
- Den ene maskinen blir ødelagt
- Vi får vite at datteren til han som fant opp disse maskinene reiste inn, men at siden den andre maskinen ble ødelagt ble hun "fanget" der inne i flere år (trur ikke dette røpes før helt i slutten av filmen)
- Hun er bevisstløs (om jeg husker rett) inne i dette "hullet" når vår helt klarer å redde henne. Hun ligger i en slags enmannsromskip/beholder
- Inne i hullet er det masse farger og alt er "abstrakt"
- Maskinene er plassert i en slags gruve (usikker på dette), med en stor platting over bakkeplan hvor de styres fra.

Husker ikke mer! Husker dessverre heller ikke hva dette "hullet" egentlig var, eller hva de skulle med det.

Noen som kan hjelpe meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være Big Hero 6? 

Skrevet
8 minutter siden, Jallatralla skrev:

Kan det være Big Hero 6? 

Haha, nei det er det ikke ;)

Skrevet

Det skjer akkurat det du forklarer i denne filmen i hvert fall, men hvis du har sett BH6 og er sikker på at det ikke er den, så aner jeg ikke :/

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg foreslå Barbarella?

Anonymkode: fe433...288

Skrevet

Hahah, nå må jeg ta tilbake alt jeg sa!! xD Jeg trudde seriøst først det bare var tull at det var hig hero 6, for jeg så alt klart for meg i ekte spillefilm xD Men så begynte jeg å se kjapt på klipp fra big hero, og det er den!!!!! Takk :-D :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...