Hilde Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg driver en butikk, og vi har vunnet 10000 kroner som vi kan bruke til hva vi vil. Jeg har veldig lyst til å gjøre noe sosialt, og jeg vil tippe at en middag ute definitivt blir en del av kvelden. Men, hva skal vi gjøre ellers? Regner med vi bruker opp omtrent halvparten på middag, så da har vi 5000 igjen.. Jeg kunne tenke meg å dra på et eller annet show/forestilling, men hva..? Det kan jo nevnes at vi var på team antonsen sammen, og vi er skjønt enige om at det er noe av det beste vi har sett, så noen operaforestilling passer ikke helt for oss. Tips til hva vi kan svi av pengene på?
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Har ikke andre tips enn at dere burde ta en titt her for å få en idé om hva som foregår i byen.
jolie Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Hva med Wallmanns salonger, eller hva de heter? Show og middag i ett. Har hørt at det er en smule dyrt, men kanskje det faller akkurat inn under deres prisramme?
Hilde Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2004 God ide, Jolie!! Jeg skulle egentlig på det en gang, men ble syk. Skal sjekke opp priser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå