AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Har av en eller annen årsak kommet meg inn på tinder, men jeg er så elendig med teknologi, så jeg skjønner lite🙈 Har fått "match" men hva gjør man da?😳 Anonymkode: 98f6a...16b
Tibbie Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Da har dere likt hverandre. Så da kan du enten gjøre ingenting, skrive noe til personen eller håpe at h*n skriver til deg  1
ajarRun Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Da skriver du noe som får hen til å le. Så snakker dere i en stund, og så møtes dere. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Da skriver du noe som får hen til å le. Så snakker dere i en stund, og så møtes dere. Vi vet begge at det ikke blir mer enn et "hei". Anonymkode: 390a5...888
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Hvis mannen ikke sier noe, skal man da anta at du bare var en av dem han sveipa ja til fordi han skulle se hvor mange matcher han kan få? Anonymkode: 076d8...a98
avida30 Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet begge at det ikke blir mer enn et "hei". Anonymkode: 390a5...888 Da er man ganske uengasjert og ukreativ om man ikke greier å skrive noe mer tiltalende enn det. Ikke rart man er singel da for å si det sånn.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 7 minutter siden, avida30 skrev: Da er man ganske uengasjert og ukreativ om man ikke greier å skrive noe mer tiltalende enn det. Ikke rart man er singel da for å si det sånn.. Kommentaren min gjelder kun kvinner. I mitt tilfelle så har omtrent en tiendedel skrevet til meg først, og jeg fikk ikke noe annet enn et "hei" alle gangene. Sikkert for å vise at de er i live. Vet ikke hva det er, om dere faktisk er så ukreative eller om dere bare er veldig sjenerte. Anonymkode: 390a5...888
Gjest ashanti Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommentaren min gjelder kun kvinner. I mitt tilfelle sÃ¥ har omtrent en tiendedel skrevet til meg først, og jeg fikk ikke noe annet enn et "hei" alle gangene. Sikkert for Ã¥ vise at de er i live. Vet ikke hva det er, om dere faktisk er sÃ¥ ukreative eller om dere bare er veldig sjenerte. Anonymkode: 390a5...888 Dere som mener "hei" er helt hÃ¥rreisende Ã¥ si til noen første gang man møtes eller matcher pÃ¥ Tinder, hva slags superkreative "Ã¥pninger" har dere?  Jeg syntes ofte det blir litt smÃ¥harry med de som skal komme med en voldsom intro i den tro at de skiller seg ut. SÃ¥ er litt nysgjerrig pÃ¥ hva dere egentlig skriver?Â
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 6 minutter siden, ashanti skrev: Dere som mener "hei" er helt hårreisende å si til noen første gang man møtes eller matcher på Tinder, hva slags superkreative "åpninger" har dere?  Jeg syntes ofte det blir litt småharry med de som skal komme med en voldsom intro i den tro at de skiller seg ut. Så er litt nysgjerrig på hva dere egentlig skriver? Det kommer an på bilder eller profiltekst av personen du matchet med. og når det ikke er noe spesielt å finne der så blir det bare noe tilfeldig men allikevel morsom. Som for eksempel: "hei [sett inn navn], klar for en vals på fredag?". Anonymkode: 390a5...888 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis mannen ikke sier noe, skal man da anta at du bare var en av dem han sveipa ja til fordi han skulle se hvor mange matcher han kan få? Anonymkode: 076d8...a98 Dessverre ja. Av tråder her inne har jeg skjønt at mange menn svarer ja på absolutt alle, uavhengig om de er interessante eller ikke, ellers får de "så få" matcher.... Anonymkode: 4c208...c93
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommentaren min gjelder kun kvinner. I mitt tilfelle så har omtrent en tiendedel skrevet til meg først, og jeg fikk ikke noe annet enn et "hei" alle gangene. Sikkert for å vise at de er i live. Vet ikke hva det er, om dere faktisk er så ukreative eller om dere bare er veldig sjenerte. Anonymkode: 390a5...888 Mener det er helt bortkastet å bruke mine kreative evner på en mann som ikke gidder å svare engang, da skriver jeg heller hei og ser om ha svarer først, så kan jeg heller komme med noe mer etterpå om han ikke kommer meg i forkjøpet. Stemmer forøvrig bra at jeg er veldig sjenert også da. Anonymkode: 2b2bc...1b8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #12 Skrevet 4. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener det er helt bortkastet å bruke mine kreative evner på en mann som ikke gidder å svare engang, da skriver jeg heller hei og ser om ha svarer først, så kan jeg heller komme med noe mer etterpå om han ikke kommer meg i forkjøpet. Stemmer forøvrig bra at jeg er veldig sjenert også da. Anonymkode: 2b2bc...1b8 Og hvorfor skal han gidde å svare på noe så ukreativt som et "hei"? Ikke fordi, menn får såpass lite kontakt uten at de initierer det selv så du vil nk få svar på godt over 50% av slike meldinger. Du kunne prøvd å være mann med en åpning som "hei" så hadde du blitt bra deprimert på svarsraten Anonymkode: 428ec...24b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #13 Skrevet 4. mai 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor skal han gidde å svare på noe så ukreativt som et "hei"? Ikke fordi, menn får såpass lite kontakt uten at de initierer det selv så du vil nk få svar på godt over 50% av slike meldinger. Du kunne prøvd å være mann med en åpning som "hei" så hadde du blitt bra deprimert på svarsraten Anonymkode: 428ec...24b Han skal gidde å svare fordi han er interessert i å snakke med personen han har matchet med vel, er jo ikke så vanskelig å svare hei tilbake. Anonymkode: 2b2bc...1b8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #14 Skrevet 5. mai 2016 Den 4.5.2016 at 7.35, AnonymBruker skrev: Han skal gidde å svare fordi han er interessert i å snakke med personen han har matchet med vel, er jo ikke så vanskelig å svare hei tilbake. Anonymkode: 2b2bc...1b8 Ok, la oss prøve ut dette scenarioet. Du: Hei Meg: Hei Du: ??? Hva kommer du til å si etter jeg har sagt hei? Anonymkode: 390a5...888
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #15 Skrevet 5. mai 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, la oss prøve ut dette scenarioet. Du: Hei Meg: Hei Du: ??? Hva kommer du til å si etter jeg har sagt hei? Anonymkode: 390a5...888 Det er da vel opplagt at den som sier hei da også finner på noe mer å si etterpå. Det tror jeg hun skjønner. Det er den som henvender seg som først finner på noe å si, men det er greit å si hei først bare for å se om den andre er snakkende til. Så setter man i gang! Anonymkode: 8abfb...ddd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #16 Skrevet 5. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, la oss prøve ut dette scenarioet. Du: Hei Meg: Hei Du: ??? Hva kommer du til å si etter jeg har sagt hei? Anonymkode: 390a5...888 Hva har du gjort i dag? Hva liker du å gjøre på fritiden? Hvem er din yndlings karakter i Star wars? Hvis du kunne reist hvor du ville i hele verden, men kun i morgen, hvor ville du dratt? Er mye å velge mellom, hva jeg hadde sagt kommer nok an på humøret den dagen, men som regel trenger jeg ikke finne på noe da de ikke svarer eller de svarer med spørsmål tilbake. Anonymkode: 2b2bc...1b8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #17 Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er da vel opplagt at den som sier hei da også finner på noe mer å si etterpå. Det tror jeg hun skjønner. Det er den som henvender seg som først finner på noe å si, men det er greit å si hei først bare for å se om den andre er snakkende til. Så setter man i gang! Anonymkode: 8abfb...ddd Ikke så opplagt som man skulle tro. De gangene jeg har fått et "hei" først, pleier jeg å sende et "hei" tilbake. Det går et par dager uten svar, før jeg spør om de er i live (da skriver de som regel "haha, ja", og jeg må føre samtalen videre). Tror jeg må slette tinder og finne meg jenter på gamlemåten igjen (det var slik jeg fikk min forrige kjæreste). Har ikke funnet annet enn ons på appen... Anonymkode: 390a5...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå