Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 er kommet til slakteren ,henger der så fint så... Skal å kjøpe i morgen !!!
Arwen Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Tror jeg skal ha pinnekjøtt en dag snart. Er ikke julemat for oss, så derfor er det lov Ribbe er ulovlig før desember (sambo bruker det som pålegg) og ingen ribbemiddag før julaften.
Texas Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 ....ikke for å skryte, men vi hadde årets første pinnekjøttmiddag i går.....og GJETT om det var godt...?? JAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Og restene tok vi til middag i dag ;o)
Væren Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Gleder meg til julemiddagen! Forresten, det blir kanskje pinnekjøtt på julebordet også. Men det er ikke før 18. desember!
Jandia Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 åååå, såååååå lyst på!! Burde vært forbudt å snakke om nå!! hehehe Men, mamma kommer i begynnelsen av desember og DA blir det julemiddag! Hurra!!!!!
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #7 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har så lyst på PINNNEKJØTT!! måtte dere begynne å snakke om det nå!?!! *frustrert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå