AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #101 Skrevet 16. mai 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva hadde du gått for da? For en litt mer farget ansikt. Ikke sånn solariumsbrun, men litt mer gylden farge. Anonymkode: c4bec...8a8 Definitivt denne - den er for ansiktet og gir gradvis farge Har den selv og resultatet blir en fin, gylden farge. http://www.vita.no/kropp/selvbruning/comodynes-hydratanning-face-40ml Anonymkode: 7acc4...b70
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #102 Skrevet 16. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Definitivt denne - den er for ansiktet og gir gradvis farge Har den selv og resultatet blir en fin, gylden farge. http://www.vita.no/kropp/selvbruning/comodynes-hydratanning-face-40ml Anonymkode: 7acc4...b70 Ja, det er denne jeg selv har sett på. Men du som har prøvd den. Er det sånn at man får farge med engang etter påføring? Eller er det sånn at man må vente flere timer før fargen kommer? Anonymkode: c4bec...8a8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #103 Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er denne jeg selv har sett på. Men du som har prøvd den. Er det sånn at man får farge med engang etter påføring? Eller er det sånn at man må vente flere timer før fargen kommer? Anonymkode: c4bec...8a8 Fargen kommer gradvis etter flere dager. Anonymkode: b64da...d79 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #104 Skrevet 16. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fargen kommer gradvis etter flere dager. Anonymkode: b64da...d79 Ok bra å høre. Men hvordan er det du smører den. Du smører den på morgenen, også..? Vasker du av fargen før du legger deg? Og hvor lenge holder fargen? Anonymkode: c4bec...8a8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #105 Skrevet 16. mai 2016 Det står veldig tydelig hva du skal gjøre Kremen har en lett tekstur som trekker raskt inn i huden uten å føles klissete. Påføres en gang om dagen på renset og tørr hud. Du smører den på som en vanlig fuktighetskrem en gang om dagen. Vaskes ikke av. Det varierer fra person til person hvor lenge fargen varer. Så det kan jeg ikke svare på. Anonymkode: b64da...d79 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #106 Skrevet 17. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står veldig tydelig hva du skal gjøre Kremen har en lett tekstur som trekker raskt inn i huden uten å føles klissete. Påføres en gang om dagen på renset og tørr hud. Du smører den på som en vanlig fuktighetskrem en gang om dagen. Vaskes ikke av. Det varierer fra person til person hvor lenge fargen varer. Så det kan jeg ikke svare på. Anonymkode: b64da...d79 Og bare ansiktet skal smøres? Siden jeg er redd det kommer til å bli en viss forskjell på ansiktet/halsen... Anonymkode: c4bec...8a8
mm456 Skrevet 17. mai 2016 #107 Skrevet 17. mai 2016 Chanel sitt Les Beiges-pudder er ikke et solpudder/ser ikke unaturlig ut hvis du tar det i en farge som bare er litt mørkere enn din egen hudtone, det er på en måte usynlig på huden og gir farge + fin glød. Ser veldig naturlig og fint ut! På YouTube mener jeg å huske det er reviews fra flere menn også som bruker det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #108 Skrevet 17. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og bare ansiktet skal smøres? Siden jeg er redd det kommer til å bli en viss forskjell på ansiktet/halsen... Anonymkode: c4bec...8a8 Smør på halsen også så er du sikker. Anonymkode: bf756...c00
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #109 Skrevet 17. mai 2016 Her var det mange tålmodige mennesker! Anonymkode: f4316...27f 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #110 Skrevet 18. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Smør på halsen også så er du sikker. Anonymkode: bf756...c00 Er det du som har prøvd det produktet? Har et spm til deg Bruker du den brunkremen hver dag? Og du har den på deg når du sover om natta? Anonymkode: c4bec...8a8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #111 Skrevet 19. mai 2016 http://www.vita.no/kropp/selvbruning/comodynes-hydratanning-face-40ml hva tenker dere andre om dette produktet? Anonymkode: c4bec...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå