Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva hadde du gått for da? For en litt mer farget ansikt. Ikke sånn solariumsbrun, men litt mer gylden farge.

Anonymkode: c4bec...8a8

Definitivt denne - den er for ansiktet og gir gradvis farge :) Har den selv og resultatet blir en fin, gylden farge.

http://www.vita.no/kropp/selvbruning/comodynes-hydratanning-face-40ml

Anonymkode: 7acc4...b70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt denne - den er for ansiktet og gir gradvis farge :) Har den selv og resultatet blir en fin, gylden farge.

http://www.vita.no/kropp/selvbruning/comodynes-hydratanning-face-40ml

Anonymkode: 7acc4...b70

Ja, det er denne jeg selv har sett på.

Men du som har prøvd den. Er det sånn at man får farge med engang etter påføring? Eller er det sånn at man må vente flere timer før fargen kommer? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er denne jeg selv har sett på.

Men du som har prøvd den. Er det sånn at man får farge med engang etter påføring? Eller er det sånn at man må vente flere timer før fargen kommer? 

Fargen kommer gradvis etter flere dager.

Anonymkode: b64da...d79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fargen kommer gradvis etter flere dager.

Ok bra å høre. Men hvordan er det du smører den. Du smører den på morgenen, også..? Vasker du av fargen før du legger deg? Og hvor lenge holder fargen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det står veldig tydelig hva du skal gjøre

Kremen har en lett tekstur som trekker raskt inn i huden uten å føles klissete. Påføres en gang om dagen på renset og tørr hud.

Du smører den på som en vanlig fuktighetskrem en gang om dagen. Vaskes ikke av. Det varierer fra person til person hvor lenge fargen varer. Så det kan jeg ikke svare på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står veldig tydelig hva du skal gjøre

Kremen har en lett tekstur som trekker raskt inn i huden uten å føles klissete. Påføres en gang om dagen på renset og tørr hud.

Du smører den på som en vanlig fuktighetskrem en gang om dagen. Vaskes ikke av. Det varierer fra person til person hvor lenge fargen varer. Så det kan jeg ikke svare på.

Og bare ansiktet skal smøres? Siden jeg er redd det kommer til å bli en viss forskjell på ansiktet/halsen...

Skrevet

Chanel sitt Les Beiges-pudder er ikke et solpudder/ser ikke unaturlig ut hvis du tar det i en farge som bare er litt mørkere enn din egen hudtone, det er på en måte usynlig på huden og gir farge + fin glød. Ser veldig naturlig og fint ut! På YouTube mener jeg å huske det er reviews fra flere menn også som bruker det.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og bare ansiktet skal smøres? Siden jeg er redd det kommer til å bli en viss forskjell på ansiktet/halsen...

Smør på halsen også så er du sikker.

Anonymkode: bf756...c00

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange tålmodige mennesker! :laugh:

Anonymkode: f4316...27f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smør på halsen også så er du sikker.

Anonymkode: bf756...c00

Er det du som har prøvd det produktet? Har et spm til deg :) Bruker du den brunkremen hver dag? Og du har den på deg når du sover om natta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...