Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns du er best da? Synes solpudder ser spennnende ut. Den selvbrunningen liker jeg ikke, da det alltid kommer litt skiller. Og man får en drastisk farge-forandring.

Anonymkode: c4bec...8a8

Det er ikke snakk om hva jeg liker best, for det er snakk om ulike ting. Selv kler jeg ikke noen av delene, og bruker heller lett rouge for å få liv.

Om du får skiller av selvbruning er det du som ikke får det til godt nok (sorry). Jeg anbefaler deg å heller prøve en type du smører veldig tynt over lengre tid, for da er det lettere å unngå skjolder, og det blir ingen drastisk farge-forandring. Husk at det er stor forskjell på merker og typer.

Det som er skummelt med solpudder er at det er lett å gjøre feil, og da ser det grusomt ut (spesielt på menn). Se på sminkevideoer for menn, og øv deg litt før du drar ut i offentligheten med det. Se hvordan det ser ut i dagslys, og husk å se fra flere vinkler av ansiktet. Hvis du ikke får det til er det bedre å være likblek enn fjortis, husk det!

Brunkrem bør du ikke bruke, for det krever mer trening å få det til å bli bra, og den treningen får du bare med år med daglig sminking. 

Anonymkode: cb7a9...bdb

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykt skeptisk til solpudder på menn. Uansett hvor "naturlig" en påfører det, er det synlig, og det er sminke. Og for ALL DEL, mann deg opp og kjøp i butikk så du finner en farge som matcher huden din om du absolutt skal bruke pudder.

Anonymkode: 8f30a...dcd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykt skeptisk til solpudder på menn. Uansett hvor "naturlig" en påfører det, er det synlig, og det er sminke. Og for ALL DEL, mann deg opp og kjøp i butikk så du finner en farge som matcher huden din om du absolutt skal bruke pudder.

Haha hvorfor? Er jo mange i Oslo-området som bruker det. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du en fetisj for det her ts? Med to nesten likelydende tråder og en evinnelig gnåling og kverning på det samme om igjen og om igjen. Det holder nå!

Anonymkode: ce09c...a95

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha hvorfor? Er jo mange i Oslo-området som bruker det. 

Syns ikke at "mange i Oslo" bruker det er et godt argument.... Dessuten bor jeg i Oslo, og det er ikke så forferdelig mange menn som bruker det her, nei. Uansett - er du ute etter et naturlig resultat, er ikke solpudder på blek hud veien å gå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke at "mange i Oslo" bruker det er et godt argument.... Dessuten bor jeg i Oslo, og det er ikke så forferdelig mange menn som bruker det her, nei. Uansett - er du ute etter et naturlig resultat, er ikke solpudder på blek hud veien å gå.

Hvordan er det du ser hvordan enhver mann og ikke bruker solpudder i Oslo? Ser du det selvom vedkommende har sminket seg veldig bra?

Og jeg har ikke dønn blek hud nei :) Litt farge.

Anonymkode: 563e5...880

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, sugarcrush skrev:

Ja, jeg har den :) Du får mye farge av den ja, så det gjelder å være forsiktig og bruke en stor og myk kost. Enig i at prisen er stiv, men sjekk om det finnes noen rabattkoder, også varer den så lenge at om du noen gang trenger ny så er det isåfall noen år til. 

Et kjapt lite spm til ;).

Når jeg kjøper det pudderet, må jeg også kjøpe den børsten til å smøre rundt omkring i ansiktet? Er dette dyrt?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg kjøper det pudderet, må jeg også kjøpe den børsten til å smøre rundt omkring i ansiktet? Er dette dyrt?

Herregud!

Anonymkode: ce09c...a95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 4. mai 2016 at 17.11, AnonymBruker skrev:

Haha okei. Men hva anbefaler du meg da? Solpudder? Selvbrunningskrem?

Igjen: Solpudder anbefales jeg ikke, spesielt til menn, da det er nærmest klin umulig å ikke se sminket ut når man bruker det. Som mann vil di da se i overkant feminin ut, og det er jo ikke noe å trakte etter. 

Du sier du ikke vil vente flere dager på resultatet ved å bruke en krem som gir litt farge etter flere påføringer, men det er dette som vil se mest naturlig ut og hadde du brukt en slik krem da du først postet denne tråden ville du hatt en fin brunfarge nå. Kjør på med solpudderet du har kjøpt, men jeg lover deg at du kommer til å se ut som en yngre (?) versjon av Jan Thomas. 

Anonymkode: 608d4...1cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen: Solpudder anbefales jeg ikke, spesielt til menn, da det er nærmest klin umulig å ikke se sminket ut når man bruker det. Som mann vil di da se i overkant feminin ut, og det er jo ikke noe å trakte etter. 

Du sier du ikke vil vente flere dager på resultatet ved å bruke en krem som gir litt farge etter flere påføringer, men det er dette som vil se mest naturlig ut og hadde du brukt en slik krem da du først postet denne tråden ville du hatt en fin brunfarge nå. Kjør på med solpudderet du har kjøpt, men jeg lover deg at du kommer til å se ut som en yngre (?) versjon av Jan Thomas. 

Anonymkode: 608d4...1cf

Både han, carleliassen.jpeg  han 2502369.jpg bla bruker solpudder om jeg ikke tar feil og ansiktet deres ser enda freshere ut.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både han, carleliassen.jpeg  han 2502369.jpg bla bruker solpudder om jeg ikke tar feil og ansiktet deres ser enda freshere ut.

Hæ, vil du virkelig se ut som dem?!?

Anonymkode: 7acc4...b70

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han til venstre har rød nese og hvitt rundt øynene. Ser rett og slett ut som om han har vært ute i solen med solbriller og uten solkrem. Kanskje du skal ta deg noen timer ute i solen du også?

Anonymkode: 85d54...ec1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han første ser ut som om han har vært for lenge i sola med slalombriller på. Ikke sexy, trekker heller ned enn opp.

Han andre ser ut som en blærete pappagutt på BI, definitivt ikke datemateriale.

Hvis du vil se ut som dem, kjør på, men om jeg treffer deg på byen går jeg rett forbi uten å se meg tilbake.

Anonymkode: cb7a9...bdb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å kjøpe sminkekost ja. Synes selv de beste kostene er de med naturbust. :) Hvis du ikke vet hvordan du skal legge solpudderet finnes det sikkert mange videoer på youtube som viser dette. Hvilke solpudder bestemte du deg for?

Anonymkode: b64da...d79

Skrevet
Den 14.5.2016 at 14.46, AnonymBruker skrev:

Aha jeg skjønner. Da var den bestilt.

Hvor lenge vil du si den solpudder-boksen varer? I 2-3 mnd?

Jeg ville sagt kanskje rundt et år med daglig bruk, for du må være veldig forsiktig med å bruke for mye. Og ja, selvfølgelig må du ha kost, ellers kommer den til å vare hele livet fordi du aldri får brukt den :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Solpudder ser ikke bra ut på menn fordi dere har stivere hårevekst i ansiktet. De på bildet, han til venstre har vært i sola, han til høyre har selvbruning.

Anonymkode: bf756...c00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Solpudder ser ikke bra ut på menn fordi dere har stivere hårevekst i ansiktet. De på bildet, han til venstre har vært i sola, han til høyre har selvbruning.

Nei, han til høyre bruker sminke ifølge han selv. Ikke en dårlig skjult hemmelighet det. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å kjøpe sminkekost ja. Synes selv de beste kostene er de med naturbust. :) Hvis du ikke vet hvordan du skal legge solpudderet finnes det sikkert mange videoer på youtube som viser dette. Hvilke solpudder bestemte du deg for?

Anonymkode: b64da...d79

Hei! Tenkte å kjøpe dette solpudderet, https://www.douglas.no/douglas/productbrand_254799.html?trac=no.01sh.goo.shopping.douglas_no_pla.pla_all.000000&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwid=sEciq8hBd_dc&pcrid=103750805540

Men om du har en billigere variant, så er det bare å slenge ut linken ;)

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han til høyre bruker sminke ifølge han selv. Ikke en dårlig skjult hemmelighet det. 

Hver eneste jente her inne kan fortelle deg at grunnen til at han er så brun er ikke solpudder, for det der er ikke resultatet man får av solpudder, fordi det er ikke sånn man bruker solpudder. Mulig han sminker seg, men fargen han har er ikke solpudder.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver eneste jente her inne kan fortelle deg at grunnen til at han er så brun er ikke solpudder, for det der er ikke resultatet man får av solpudder, fordi det er ikke sånn man bruker solpudder. Mulig han sminker seg, men fargen han har er ikke solpudder.

Haha okei. Har du et bilde av en fyr som bruker solpudder da? Som ser naturlig ut på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...