ringblomst Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Pleier aldri å være syk, kanskje litt snufsete når det blir kaldere, men det pleier å gå fort over. Men i år har det utrolige skjedd - jeg har blitt skikkelig forkjølet. Er nå i min femte uke, er mye bedre, men det høres fortsatt på stemmen og nesen er tett. Er det virkelig normalt å være forkjølet så lenge? Og noen som har noen tips slik at jeg ikke trenger å være forkjølet i 2 uker til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vært hos legen? Kanskje du har en betennelse i bihulene? 5 uker er ganske lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sist jeg var forkjølet var jeg så dårlig at jeg ble lagt inn på sykehus, men selv da var jeg frisk etter 10 dager. Du burde komme deg til legen, 5 uker er definitivt ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Mine forkjølelser varer gjerne så lenge, uten at det er noe galt med meg fordet. Forkjølelser skyldes virus, og det finnes det generelt dårlig med medisiner mot, så det er i grunnen ikke så mye annet å gjøre enn å vente til det går over. Dessverre. Men du kan jo ta en tur til legen for sikkerhets skyld, det kan jo hende at du har pådratt deg noe annet rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har tenkt tanken flere ganger om å ta i hvert fall en tlf, men så har det blitt med tanken. Har jo regnet med at det skulle gå over - pleier jo ikke å være forkjølet. Hvis det er bihulene - hvordan behandles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 29. oktober 2004 #6 Del Skrevet 29. oktober 2004 Stresset? Mye å gjøre? Misfornøyd med et eller annet? Grubler for mye over noe? Dårlig trivsel? Konflikter? Press? Sover du bra og lenge nok? Drikker du nok vann og puster ordentlig inn og ut? Mangel på indre ro kan føre til at forkjølelsene varer unormalt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #7 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg led av det samme som deg. Etterhvert fikk jeg en slags kronisk bronkitt. Var forkjølet hele tiden, og så kom bronkitten sånn annenhver mnd Sist gang var jeg så dårlig. Feber, hoste, helt forferdelig. Dro til legen for å få antibiotika. Men merket at når kuren var over, var jeg enda ikke 100% frisk. Legen sa at jeg var asmatisk. Men det jeg gjorde... jeg kjøpte tran... Og PLING: frisk i løpet av to dager. har ikke vært syk siden (2mnd siden nå). *bank i bordet* Tran gjorde underverker for meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er ikke stresset eller har mye å tenke på - men forkjølelesen vil ikke gi seg likevel. Er villig til å prøve tranpiller, men har mine tvil . Hvis det ikke har gitt seg etter neste uke, så tar jeg turen til legen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå