AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Del Skrevet 3. mai 2016 Skal en tur innom den amerikanske ambassaden i Oslo. Gjort det før, men aldri alene, så jeg trengte ikke å ha et sted å oppbevare tingene mine. Jeg har lest at det er oppbevaringsbokser på Nationaltheatret, og siden det er langt nærmere enn Oslo S vil jeg helst dit. Men er det noen som vet hvor de er i det hele tatt? Og angående flytoget - går det direkte til Nationaltheatret, eller må jeg bytte tog eller noe slikt på Oslo S? Anonymkode: 22b2b...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Del Skrevet 3. mai 2016 Det er bokser der,men ikke ta flytoget.Ta lokal toget som kommer fra Lillehammer.Mye penegr å spare på det Anonymkode: 56498...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Del Skrevet 3. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bokser der,men ikke ta flytoget.Ta lokal toget som kommer fra Lillehammer.Mye penegr å spare på det Anonymkode: 56498...7d0 Går ikke flytoget raskere? Har ikke god tid. Ikke sikkert jeg skjønner tabellen på Flytoget sine sider nå, men om jeg ikke misforstår koster det som student ikke mer enn 90,-? Anonymkode: 22b2b...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikke Skrevet 3. mai 2016 #4 Del Skrevet 3. mai 2016 Ville absolutt ha satset på Flytoget. Dersom det er problemer med toglinjer og signaler så er Flytoget raske med å sette inn alternativer. Senest i dag har jeg fått flere sms fra nsb og problemer med toglinjer Oslo S-Skøyen mm. Skal jeg rekke noe så velger jeg Flytoget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Del Skrevet 3. mai 2016 ^ Er det jeg også tenkte. Har jo tross alt en time jeg må rekke. Så blir Flytoget! Men, går det direkte til Nationaltheatret? På nettsiden til Flytoget står det en "strek" mellom Oslo S og stasjonene etterpå, så aner ikke om det betyr at en må bytte linje elns. Anonymkode: 22b2b...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. mai 2016 #6 Del Skrevet 3. mai 2016 Noen avganger går forbi Oslo S. Du skal da se etter de som ikke går direkte til Oslo S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Del Skrevet 3. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går ikke flytoget raskere? Har ikke god tid. Ikke sikkert jeg skjønner tabellen på Flytoget sine sider nå, men om jeg ikke misforstår koster det som student ikke mer enn 90,-? Anonymkode: 22b2b...3ee Ok. Har du dårlig tid så er det kasnkje greit,men til en annen gang er det ikke snakk om store forskjellen på tiden Anonymkode: 56498...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Del Skrevet 3. mai 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Har du dårlig tid så er det kasnkje greit,men til en annen gang er det ikke snakk om store forskjellen på tiden Anonymkode: 56498...7d0 Siden ts er student, så er det heller ikke stor forskjell i pris. Anonymkode: fa246...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Del Skrevet 3. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden ts er student, så er det heller ikke stor forskjell i pris. Anonymkode: fa246...977 Sjekket nå, faktisk koster NSB 92 kr på strekningen for student Anonymkode: fa246...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå