Gå til innhold

Russetid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg lurte på om hvordan det er å være vandreruss vs å ha bil/buss? Vil helst høre fra noen som har vært russ iløpet av de siste årene ettersom at bil/buss-kulturen har vokst såpass mye:fnise:

Anonymkode: 123f2...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Jeg var såkalt vandreruss i fjor, men bor i en nokså liten by (50 000 inb) der alle har van istedenfor buss. Jeg synes det var veldig greit, slapp stress og økonomiske plager, men mistet selvfølgelig litt av samholdet i året før russetiden der alle mekket på bilene osv. Men savnet det ikke nevneverdig. Rullet gjerne med mine best buds sine biler, og kjørte med de om de skulle steder. Eneste som jeg merket negativt var det at det fort blir "vi på den og den bilen skal ha vors", og at de på bil glemmer å inkludere de uten fordi de kun tenker utifra hvem som er på bil, om du skjønner? Så du må ta mer kontakt selv og på en måte invitere deg selv. Sånn var det selv med mine beste venninner, alle var på hver sin bil, og det var derfor lett å glemme hvem som var med hvem. Går også an å ha en egen gruppe uten bil, det gjorde noen klassevenninner. Hadde konsept og hettegensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg var russ for seks år siden, og da var jeg på buss. Ja, det koster mye penger, men for meg var det verdt det. Man har alltid noen å være sammen med, og man får et helt annet samhold enn om man er vandreruss. Jeg tror faktisk aldri jeg har hørt om noen som er vandreruss, her jeg kommer fra (Oslo) er det mest normalt å være på buss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...