AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #21 Del Skrevet 3. mai 2016 Kan den ligge i bilen? Jeg har mistet min tusen ganger i bilen. Den har glidd under førersetet, under passasjersetet (mens jeg satt i førersetet), både direkte under, og på siden, mot midtkonsollen. Den har også lurt seg ned i den "hylla" som er i døra på bilen. Ei gang fant jeg den i en sko som ikke var blitt brukt på minst et år! Fant den også i vedkurva i vinter. Flaks at jeg så den før jeg fylte på med ved. Ei annen gang fant jeg den inni den gamle VHS-spilleren. Sammen med en haug av kinderegg-figurer... Slageren er at en av ungene har stukket av med den, og lagt den et "lurt" sted. Stort sett 3 åringen som gjør det, hun har en bil hun kjører rundt på, med lasterom i sete... Har funnet den der utallige ganger. Inne i komfyren hennes også, eller i en av grytene hennes. Eller sekken hun bruker i barnehagen, også i sin egen bukselomme om den er stor nok. Men har dere ikke små barn, er vel ikke dette sannsynlige steder... Anonymkode: bf2ce...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #22 Del Skrevet 3. mai 2016 1-åringen sov da den forsvandt så kan ikke skylde på henne, og de to andre er for store til å gjemme noe. Bilen har ikke vært brukt siden søndag formiddag, men jeg har sjekket den. Men vedkurven har jeg faktisk ikke vært i ennå, skal se der nå Anonymkode: 7e487...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #23 Del Skrevet 3. mai 2016 Inni kjøleskap, vaskemaskin, oppvaskmaskin. Høres sært ut,men mannen hadde lagt den i kjøleskapet en gang! Er man stressa eller går og tenker på noe helt annet kan man legge den fra seg de rareste steder! Anonymkode: f9811...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalabais Skrevet 3. mai 2016 #24 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Fant den i øverste skuff. En skuff jeg har dratt helt ut og lett i minst 3 ganger før. Gubben så der flere ganger i går. Men nå fant jeg den ihvertfall. Takk for alle forslag 😄 Endret 3. mai 2016 av sjalabais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalabais Skrevet 3. mai 2016 #25 Del Skrevet 3. mai 2016 Hilsen ts som glemte å være anonym 😄 Lå altså i øverste skuff i bokhylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 3. mai 2016 #26 Del Skrevet 3. mai 2016 neste gang det skjer - gå inn på www.icloud.com og logg inn med Apple ID. Der kan du spore telefonen, og samtidig få den til å spille av en lyd. Selv måtte jeg gjøre det i vinter, og bare flaks jeg fant den i en snøfonn ute - godt begravd og ute av syne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. mai 2016 #27 Del Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, sjalabais skrev: Hilsen ts som glemte å være anonym 😄 Lå altså i øverste skuff i bokhylla Ikke noe galt i å være anonym, for å si det først. Men hvorfor bruker du (og så mange andre) anonym på helt 'ufarlige' innlegg? Har ikke helt skjønt det ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalabais Skrevet 3. mai 2016 #28 Del Skrevet 3. mai 2016 Fordi mange små detaljer kan gi et ganske godt bilde av hvem du er for de som gidder å bruke tid på sånt. Liker å være anonym. Ang find my iphone, han var redd han kunne ha lagt telefonen på soverommet der minstemor sover å ville ikke spille av lyd itilfelle hun våknet, hun kan være et mareritt å få til å sove igjen. Og om morgenen vår den selvfølgelig tom for strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå