rutti Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan får man kjøpt den bryllupsboken her på KG? Og er den verdt kjøpe? Hva står i boken liksom? Har allerede kjøpt bryllupsplanleggeren, og lurer på om det er mye det samme som står i disse? Noen erfaringer?
Mistyen Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Du kan lese om bryllupsboken til Gry, og evnt bestille den her. Anbefales !
rutti Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2004 jeg finner ingen steder jeg kan bestille der..
Chiquita Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 jeg finner ingen steder jeg kan bestille der.. Se litt bedre etter da... Helt nederst i artikkelen står det nemlig: Kjøp boken her... Trykk på den linken, og du kan bestille den...
rutti Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2004 Ikke hos meg. Fatter ikke hva som er galt. Noen som kan bestille den for meg da?
rutti Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2004 Bare smil du, samboeren min var også inne, vi kan ikke finne den. Står ikke så sabla masse på den siden, så det skulle ikke være så vanskelig.Noen som vil hjelpe?
Nasseline Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Hjelpe meg... Det er på øynene man først blir blind, ikke sant??? Kan det virkelig være så vanskelig å trykke på den grønne "knappen" der det står "legg i handlekurv"??? Rutti.. tror du må sjekke en gang til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå