Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tips fra folk på KG (takk...tror jeg :tunge1:) så har jeg for ca en uke siden startet med Dermalogica.

Men så lurer jeg på hvor lang tid før man vil merke på huden sin at dette produktet er bra?

Jeg bestile noe fra lf og jeg tror og syns det føles bra ut hittil på huden min...

Men jeg vil at den skal stråle!! :D

SÅ, tar det lang tid?

Og jeg leste at huden skal forværres først, for så å bli bedre... men dette har jeg ikke merket noe til :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med meg tok det ca 3mnd før huden glødet og var fin. (Jeg hadde grusom hud som utgangspunkt)

Skrevet
Med meg tok det ca 3mnd før huden glødet og var fin. (Jeg hadde grusom hud som utgangspunkt)

Oki.

Vel, jeg har ikke så værst hud akkuratt nå...

Men har noen åpne arr og porer.

Og har ganske fet hud også.

Håper bare jeg ikke får ett sånt utbrudd før jeg ble bedre.

Merket du noe til det?? :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg merka bedring med en gang jeg. Men det tok noen uker før det ble skikkelig endring liksom... Men synes jeg merka det ganske fort...

Gjest Ethereal
Skrevet

Det sies at det skal ta fire uker før man virkelig ser forskjellen, fordi det er den tiden det tar huden å fornye seg, noe som skjer i sykluser på 28 dager.

Skrevet

Ja ok...

Er vel litt forskjell fra person til person?

Men jeg vil merke det etter 1 mnd håper jeg...

Er så utolmodig jeg :murvegg:

Gjest Ethereal
Skrevet
Ja ok...

Er vel litt forskjell fra person til person?

Men jeg vil merke det etter 1 mnd håper jeg...

Er så utolmodig jeg :murvegg:

Etter en måned merker du det garantert :)

Jeg har "bestandig" brukt produkter fra hudpleier, og synes personlig ikke at Dermalogica er noe vidundermiddel for min hud. Decleor funker for eksempel like bra. Men jeg liker no-fuss holdningene de har, og det at Dermalogica ikke selger drømmer på tuber og flasker (i motsetning til diverse parfymeri-merker). WYSIWYG :)

Og så passer grått og hvitt veldig bra inn på badet mitt :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...