AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 To kvinnelige familiemedlemmer/slektsmedlemmer av meg har frekke mannfolk. Han første, han er bare ufyselig. Han hilser ikke på folk når han er invitert i selskaper og da jeg gratulerte ham med baby så så han ikke på meg engang, gjorde omtrent ikke en mine i ansiktet. Han har en sønn, og hvis sønnen leker med andre barn så ignorerer han de andre barna fullstendig, ser stygt på dem et cetera. Han er bare en ekkel mann! Sånn man bare kjenner at man har lyst til å klappe til, og gi litt god, gammeldags oppdragelse. Han er forresten aggressiv når han først åpner kjeften; han hater syklister og sier han har lyst til å slå den ihjel eller kjøre dem ihjel etc. Sånn ordentlig aggressiv. Tufs. Han andre, han er sammen med et familiemedlem av meg som har en sønn fra før av. Og han hakker på og plager denne gutten hele tiden. Han er også frekk og ekkel, en gang hadde familiemedlemmet mitt klart å (tydeligvis) tvinge ham til å for en gangs skyld feire jul med min familie. Han satt bare der og var frekk, da han fikk julegaver så sa han ikke takk og kunne visst ikke bry seg mindre. Alt var bare off og huff, og et slit uten like, men med sin egen familie er det bare tipp topp. Han har kuet mitt familiemedlem endel så hun får vært lite med sin egen familie, men mye med hans familie. Han kommer ikke i dåp og begravelser heller forresten. Gidder jo ikke det, han har ingen interesse av å være en del av kjærestens familie eller stille opp på noen som helst måte. De to der, de klarer jeg bare ikke. Og jeg vet at de er her inne på KG! Kvinnene altså... Men sånn ellers, til alle andre som kjenner seg igjen, hvordan er det/var det å være sammen med en sånn type mann? Som ikke eier folkeskikk? Det må da være grusomt? Anonymkode: e1ace...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå