AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Hei! 10 dpo i går. Testet svakt,svakt positivt på rfsu og bt. Men oppdaget også at jeg fikk klart blod, bittelitt, på papir. Virket som det kom fra livmortapp, kom ifbm tafsing for å kjenne hvordan den lå an. Og blodet lå "langt opp" I dag kan jeg ser litt blodspor på papir, men veldig lite og mer som gammelt. Er det en kjemisk jeg har/i ferd med å ha antagelig? Har også litt mensmurringer i rygg. Tror i grunn det er tanta som er på vei dsv, men håper jo litt at det går an å blø fra livmortapp og at det går bra? Anonymkode: fcfcf...9d6
Silfen Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Umulig å si, det er helt normalt, både når man er gravid, når man har kjemisk og når mensen kommer. Vente og se-situasjon.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Takk for svar Jeg hadde en exu for ikke så lenge siden, og er livredd for det igjen. At den resterende egglederen også er defekt.... Men da blødde jeg mens-lignende, så er vel kanskje bare å se om testene evt blir sterkere. Vet noen om man kan ha festeblødning OG svak positiv test på samme dag? Eller må evt festeblødnng komme før et evt positivt resultat? Anonymkode: fcfcf...9d6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Ikke grafse på livmortappen er mitt råd, du fremprovoserer irritasjon og blødning. Anonymkode: 8d92b...34c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå