Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

10 dpo i går. Testet svakt,svakt positivt på rfsu og bt. Men oppdaget også at jeg fikk klart blod, bittelitt, på papir. Virket som det kom fra livmortapp, kom ifbm tafsing for å kjenne hvordan den lå an. Og blodet lå "langt opp" :)

I dag kan jeg ser litt blodspor på papir, men veldig lite og mer som gammelt. Er det en kjemisk jeg har/i ferd med å ha antagelig? Har også litt mensmurringer i rygg. Tror i grunn det er tanta som er på vei dsv, men håper jo litt at det går an å blø fra livmortapp og at det går bra?

Anonymkode: fcfcf...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si, det er helt normalt, både når man er gravid, når man har kjemisk og når mensen kommer. Vente og se-situasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Jeg hadde en exu for ikke så lenge siden, og er livredd for det igjen. At den resterende egglederen også er defekt.... Men da blødde jeg mens-lignende, så er vel kanskje bare å se om testene evt blir sterkere.

Vet noen om man kan ha festeblødning OG svak positiv test på samme dag? Eller må evt festeblødnng komme før et evt positivt resultat?

Anonymkode: fcfcf...9d6

Skrevet

Nei, det går selvsagt ikke an.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke grafse på livmortappen er mitt råd, du fremprovoserer irritasjon og blødning. 

Anonymkode: 8d92b...34c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...