Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to år siden gav jeg min niese et relativt dyrt smykkeskrin i dåpsgave og hadde tenkt å gi det samme til hennes lillesøster, som snart skal døpes. Men nå vet jeg at et annet familiemedlem kommer til å gi smykkeskrin og det er vel liten vits i å få to smykkeskrin. Problemet er at jeg synes det skal være likt til søstrene når det gjelder akkurat slike type gaver. Jeg har heller ikke lyst til å gi et smykke, både fordi "alle" andre gir det pluss at jeg som sagt synes det skal være likt. For meg kjennes det feil at den ene får smykke og den andre noe annet. Har dere forslag til noe annet jeg kan gi niese nr to?

Anonymkode: 99ac5...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å gi bergans sekk. Da mike var små fikk vi både barnesovepose og tripptrappstol. Helt genialt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gitt medlemsskap i boligbyggelag. 

Du kan gi smykker, bøker, sekk, album, barnebibel...

Det går an å gi smykkeskrin, bare ta med byttelapp slik at de kan velge hvilket de beholder. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å gi en Bibel i skinn med navnet inngravert. En gave som varer livet ut og inn i det neste ☺

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du fortsatt skal gi smykkeskrin jeg. Jeg har flere smykkeskrn og ser ikke at det er et problem.

Anonymkode: 8ba1a...d37

• Liker 3
Skrevet

Gi smykkeskrin. Både foreldrene og barna vil sette pris på det! De ser at det er gjennomtenkt av deg! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fargerik ukulele med notehefte til?

Jeg gav dette i siste dåp, stor hit! Og litt originalt :)

Anonymkode: be9bf...12d

Skrevet

"barnas store sangbok" eller "barnas store eventyrbok". Mange trekker de fram som favorittgavene til dåp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi smykkeskrin du! Min datter fikk tre stk, hun er like glad i alle tre :)

Anonymkode: 2ea1b...8f1

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Så sant de er 100 % sikre på navnet til barnet, så hadde jeg nok gitt et teppe a la dette http://www.pledd.net/personlig-baby-pledd/ .

Men vi har også hatt hell med å gi en Bergans barnehagesekk. Foreldrene ble svært glade for det da det er noe som faktisk blir brukt (ofte).

Gjest Juanita
Skrevet
8 timer siden, Tekopper skrev:

"barnas store sangbok" eller "barnas store eventyrbok". Mange trekker de fram som favorittgavene til dåp.

Enig, den store hvite sangboka er nydelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...