Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å søke boliglån. Jeg er utdannet sykepleier til sommeren. I sommer skal jeg jobbe 100%, men til høsten vet jeg ikke helt. Jeg kan mest sannsynlig få et vikariat der jeg skal ha sommerjobb, men jeg vet jo ikke hvor høy stillingsprosent det er, men jeg kan jo også søke andre stillinger. Jeg lurer derfor på om noen her vet om det er lett å få lån som sykepleier i vikariat?

Jeg skal kjøpe alene og har 330000kr i egenkap. Jeg har også jobbet fast, men kun helg siden jeg begynte å studere. 

Jeg har hørt at det er lett for sykepleiere å få lån selv om de ikke jobber 100% fordi de har en sikker jobb og har muligheten til å søke nye stillinger/ta ekstravakter for å få det til å gå rundt. 

Anonymkode: 8711e...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at det er lett for sykepleiere å få lån selv om de ikke jobber 100% fordi de har en sikker jobb og har muligheten til å søke nye stillinger/ta ekstravakter for å få det til å gå rundt. 

Banken vet vel ikke nødvendigvis hvilken stillingsprosent man har. Det som teller er EK, stabil inntekt og et greit budsjett.

Anonymkode: d9973...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk som sykpleierstudent, og de kalkulerte med at jeg hadde sykpleierlønn om 3 år så dette går nok helt fint :)

Anonymkode: 73e63...923

AnonymBruker
Skrevet

Uten fast stilling har jeg mine tvil om at du får boliglån uten kausjonist hvertfall.

Anonymkode: 16efe...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...