Gå til innhold

nakenfoto

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

syns dere er slemme jeg...synes ikke det er så stor forskjell å ligge toppløs på en strand og være toppløs i et blad...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forskjell på å få betalt og ikke få betalt?

På en strand legger man seg ned for å sole seg gratis, i et blad får man gjerne betalt for å kle av seg?

Ser du forskjellen???

Skrevet

Forskjellen er at man kan ta seg råd til å kjøpe bikini så man slipper å gå toppløs på stranden neste gang? :o

Skrevet
Forskjellen er at man kan ta seg råd til å kjøpe bikini så man slipper å gå toppløs på stranden neste gang? :o

Ergo, man stiller toppløs i et blad først for å få penger... =P

Gjest Anonymous
Skrevet

Forskjellen er motivet og formålet med fotograferingen.

Jeg synes det er stor forskjell om man bare sitter

på stranden for egen nytelse eller formålet er

å tas seg ut for å hisse opp andre. Tilsvarende

synes jeg å være illustrasjonsobjekt i

"naturistnytt" eller modell for en billedhugger er

akseptabelt men å være opphissingsobjekt

i manneblad er forkastelig.

Skrevet

Men hvorfor er det forkastelig å være ett opphissingsobjekt da? Dersom vedkommende trives med det må da det være ok?

Gjest Anonymous
Skrevet
Men hvorfor er det forkastelig å være ett opphissingsobjekt da? Dersom vedkommende trives med det må da det være ok?

:klappe::klappe::klappe:

Fint å se at det ikke er bare rødstrømper her inne.

Ronja_80

Skrevet

Helt enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv har jeg stilt opp som pin-up modell i et kjent norsk "herreblad", og kan til en viss grad forstå fordommene. Det er nok mange piker der ute som kun gjør sette for pengenes og forfengelighetens skyld. For min del handlet det om å realisere noe jeg hadde hatt et behov for lenge - som tidligere anorektiker var det viktig for meg å få vist for meg selv at jeg var fornæyd med kroppen min, og at jeg kunne være stolt av den som et kvinnelig, erotisk objekt. Etter at jeg hadde gjort det var behovet borte. Det var liksom noe som måtte "ut".

Skrevet

Noen liker å vise seg frem: på byen iført minimalt med klær, toppløse på stranden, nudiststrender eller i div. blad. Om de får betalt eller ikke bryr meg midt i :flekke: ... så lenge de selv ønsker det, og kan stå for det!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen liker å vise seg frem: på byen iført minimalt med klær, toppløse på stranden,  nudiststrender eller i div. blad. Om de får betalt eller ikke bryr meg midt i :flekke: ... så lenge de selv ønsker det, og kan stå for det!!

Det har ikke falt deg inn at noen bruker minimalt

med klær, går toppløse på strendene eller

går på "nudiststrender" (trolig mener du naturiststrender)

fordi de synes det er behagelig og ikke fordi de

ønsker å vise seg frem men at de "driter" i hva andre

folk mener. Det er da himmelvid forskjell på

det å være mer eller mindre avkledd mens man gjør

noe annet og det å oppsøke oppmerksomhet for

å bli eksponert. Hvis du hadde spurt folk fra disse

gruppene om du fikk lov til å ta bilder av de og

offentliggjøre det så ville du ikke fått mange positive

svar. Det tyder vel på at de ikke er spesielt

interessert i å bli eksponert. Og hvorfor tror du det

er forbudt å f.eks. fotografere på naturiststrender?

Gjest annonym
Skrevet
Forskjellen er motivet og formålet med fotograferingen.

Jeg synes det er stor forskjell om man bare sitter

på stranden for egen nytelse eller formålet er

å tas seg ut for å hisse opp andre. Tilsvarende

synes jeg å være illustrasjonsobjekt i

"naturistnytt" eller modell for en billedhugger er

akseptabelt men å være opphissingsobjekt

i manneblad er forkastelig.

Sitter man toppl;s p[ en strand kan det vere opphissende for mange menn. Syns ikke det er mer forkastelig [ vere i et blad med truse p[ og i pene naturlige stillinger....

Gjest Sukkerert
Skrevet

:ler:

Gjest annonym
Skrevet

Hvorfor blir dere alle s[ provosert.....hvorfor ikke bli provosert av Pamela Anderson og Linda Johansen ogs[...hallo det er jo nakne mennesker p[ tv Hver dag som f[r penger for det...enten det er skuespillere eller andre..

Skrevet
Ser du den uthevede skrifta?? (for å poengtere at det gjaldt akkurat dem!!) Jeg gjentar: noen liker å vise seg frem.. også på disse stedene. For du tror vel ikke at alle som går lettkledde/avkledde gjør det fordi de driter i hva andre måtte synes?? Og hvorfor skulle ikke noen få lov å drite i hva alle andre måtte synes om det å eksponere seg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...