Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har datet en mann i ca 8 uker. Vi begge jobber turnus så jeg har følt litt på at vi mister kontakten og tid til hverandre, men vi har holdt det gående da vi er veldig tiltrukket av hverandre. Det er noe jeg syns er rart, og jeg mister litt interessen for han. Det er at han sjeldent spør om ting i samtaler, jeg har tolket dette som at han er litt blyg. Han kan skrive mye, men oftest er dette bare overfladisk snakk om hendelser i livet hans. Han viser aldri tegn til å ville prate om følelser, og han spør aldri meg om noe. Som f.eks denne uken har det skjedd mye i livet mitt ang nytt bosted og jobbsituasjon, han visste om at hendelsene lå foran meg, men han har ikke vist interesse for å prate om det, ikke engang da jeg startet en samtale om det. Samtidig har han prata mye om seg selv i dag, men bare om helt unødvendige hendelser som "jeg gikk til jobben i dag, stoppa innom samson og kjøpte wienerbrød". Da kan jeg spørre om det var verdt turen og om det var et bra wienerbrød, og han kan svare "ja helt greit, verdt en tur til", meg; "så bra, Der hørtes ut som en digg frokost :D", han "det er digg frokost, men sjeldent jeg spiser wienerbrød".

Og sånn fortsetter det..... Jeg har mistet litt piffen i det siste, men merker at han fortsatt vil snakke om alle disse småtingene uten å intressert seg for meg.

hvordan hadde dere tolket dette?

Anonymkode: 6ecfe...b38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen er bare ikke så flinke til å se hva man skal spørre om. Noen føler de graver om de spør for mye og regner med at folk skal fortelle selv det de vil uten at man må spørre , slik han selv gjør. 

Anonymkode: eb2d9...252

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er bare ikke så flinke til å se hva man skal spørre om. Noen føler de graver om de spør for mye og regner med at folk skal fortelle selv det de vil uten at man må spørre , slik han selv gjør. 

Enig i denne, synes det er litt kjipt om jeg føler jeg må drive kryssforhør for å høre hvordan det går med andre. Greit å gå litt dypere ned av og til men hvis jeg føler den andre ikke åpner seg av seg selv føler jeg at jeg trenger meg litt på.

Anonymkode: 78eef...61d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga opp en slik mann selv nå. Jeg følte meg ikke sett og jeg følte jeg måtte dra hele forholdet. Han var fysisk hengivende men verbalt helt død som en sild. 

Anonymkode: aff41...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig har han prata mye om seg selv i dag, men bare om helt unødvendige hendelser som "jeg gikk til jobben i dag, stoppa innom samson og kjøpte wienerbrød". Da kan jeg spørre om det var verdt turen og om det var et bra wienerbrød, og han kan svare "ja helt greit, verdt en tur til", meg; "så bra, Der hørtes ut som en digg frokost :D", han "det er digg frokost,

Ha ha, at det er mulig. Han hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på.

Anonymkode: 41529...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Har det litt på samme måte med en jeg ble kjent med i september i fjor.

Han er så opptatt med jobb at vi bare har møtt hverandre 7-8 ganger og selv om jeg har gitt han komplimanger får jeg null og niks tilbake.Hanstiller bare de samme spml,om helgen har vært fin osv...Han har aldri prøvd å kysse meg heller.Fryktelig kjedelig situasjon.Tror det er best å fase ut slike menn ts.

Anonymkode: d7aa0...d3c

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne, synes det er litt kjipt om jeg føler jeg må drive kryssforhør for å høre hvordan det går med andre. Greit å gå litt dypere ned av og til men hvis jeg føler den andre ikke åpner seg av seg selv føler jeg at jeg trenger meg litt på.

Anonymkode: 78eef...61d

Jeg reagerer litt på at han ikke spør hvordan det gikk med f.eks budrunde ny bolig som jeg var å tittet på, ikke at han ikke spør om vanlige ting. Eller da jeg fortalte han at jeg hadde fått et jobbtilbud, at han ikke følger opp.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga opp en slik mann selv nå. Jeg følte meg ikke sett og jeg følte jeg måtte dra hele forholdet. Han var fysisk hengivende men verbalt helt død som en sild. 

Anonymkode: aff41...c1a

Hvor lenge holdt dere på? Kjipt :/

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, at det er mulig. Han hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på.

Anonymkode: 41529...8c8

Nei, det er det da..

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det litt på samme måte med en jeg ble kjent med i september i fjor.

Han er så opptatt med jobb at vi bare har møtt hverandre 7-8 ganger og selv om jeg har gitt han komplimanger får jeg null og niks tilbake.Hanstiller bare de samme spml,om helgen har vært fin osv...Han har aldri prøvd å kysse meg heller.Fryktelig kjedelig situasjon.Tror det er best å fase ut slike menn ts.

Ja, det er slik jeg opplever "forholdet" også. Holder dere fortsatt på?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, herreminjesus, det er det dølleste jeg vet når menn ikke viser interesse i dama sitt liv. Det sier mye om et menneske synes jeg. Har vært med på det selv, i lengden følte jeg meg null sett.

Anonymkode: eb0b1...6db

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er slik jeg opplever "forholdet" også. Holder dere fortsatt på?

Vi har fortsatt kontakt,men det går gjerne 1 uke mellom hver melding. Han er mest opptatt av jobb og treing.Meldingene hans handler ofte om det.Han spør jo hvordan jeg har det osv,men jeg føler det blir litt overfladisk.Klarer ikke helt å bli sikker på om han bare er sjenert eller om han faktisk bare bruker meg som tidsfordriv...Det går ofte måneder mellom hver treff selv om vi bor i samme by.Men han har flere ganger tatt initiativ til å treffes,avlyser aldri,og kan si ting som :"neste gang vi møtes kan vi gå en tur på fjellet/besøke den puben der borte/osv..ossv..Hvis han inviterer meg ut igjen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Han er ok å prate med, men det skjer jo aldri noe mer mellom oss enn prat :(

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fortsatt kontakt,men det går gjerne 1 uke mellom hver melding. Han er mest opptatt av jobb og treing.Meldingene hans handler ofte om det.Han spør jo hvordan jeg har det osv,men jeg føler det blir litt overfladisk.Klarer ikke helt å bli sikker på om han bare er sjenert eller om han faktisk bare bruker meg som tidsfordriv...Det går ofte måneder mellom hver treff selv om vi bor i samme by.Men han har flere ganger tatt initiativ til å treffes,avlyser aldri,og kan si ting som :"neste gang vi møtes kan vi gå en tur på fjellet/besøke den puben der borte/osv..ossv..Hvis han inviterer meg ut igjen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Han er ok å prate med, men det skjer jo aldri noe mer mellom oss enn prat :(

Hvorfor gidder du dette?

Den siste jeg datet spurte aldri hvordan dagen min var, eller om andre ting han visste skulle skje. Orket ikke mer etter noen uker, gav meg ingenting.

Anonymkode: cb0d5...ab8

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du dette?

Den siste jeg datet spurte aldri hvordan dagen min var, eller om andre ting han visste skulle skje. Orket ikke mer etter noen uker, gav meg ingenting.

Anonymkode: cb0d5...ab8

Jeg vet ikke helt.Har hatt det hyggelig de gangene vi har møtt hverandre,og det ser ut som det er gjensidig.Han understreker alltid etterpå at han hadde en veldig trivelig kveld.Samtidig ser jeg ikke for meg at han er superinteressert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...