AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg er en kvinne på 31 år, ble singel for en stund siden. Jeg blir ganske raskt betatt av enkelte, og klarer ikke å tenke på annet. Har logget inn på alle date-appene som finnes omtrent, og i utgangspunktet var jeg bare nysgjerrig, og ikke ute etter noe seriøst. Men så skrev jeg noen uker med en fyr som virket så snill, grei, ordentlig og interressant, og jeg ble helt betatt, selv om jeg aldri hadde møtt han, bare sett bilder og skrevet med han. Spurte han noen ganger om å møtes, og han sa vi kunne, men det ble aldri noe av. Jeg skrev at jeg tok hintet, at han tydeigvis ikke ville, og da svarte han ikke, og så slettet han meg fra snapchat, der vi hadde skrevet mye. Hadde jo vært greit å si noe da, og ikke bare avvise fullstendig. Føler meg så dum og lei meg. Vet det er rart siden jeg aldri har møtt han, men likevel. Har noen andre blitt avvist uten noen forklaring? Anonymkode: c6445...294
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Velkommen til singelverden Du vil nok oppleve mer av dette fremover også, om du ikke treffer en match fort. Jeg er som deg, en som fort blir betatt. Jeg blir generelt veldig fort glad i folk jeg møter. Og selv om det er en styrke, så er det også en hemsko. Spesielt i en litt kynisk datingverden. Så det gjør fryktelig vondt innimellom når en fyr bare forsvinner slik. Men rist det av deg. Spis is noen dager, men så går du videre. Anonymkode: 2f0aa...a91 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Sånn er det nok, dessverre. Enig at det er greit å få en beskjed, men det er ganske vanlig å "ghoste" nå til dags. Folk synes det er enklere enn å gi beskjed. Men det kommer flere muligheter. Anonymkode: 62864...e27
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Viste du nokk interesse da? Kan være han trodde du hadde holdt han på gress. er visst ganske vanlig at damer kan velge og vrake. Derfor menn ofte er utålmodige. Anonymkode: ea0f2...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Viste du nokk interesse da? Kan være han trodde du hadde holdt han på gress. er visst ganske vanlig at damer kan velge og vrake. Derfor menn ofte er utålmodige. Anonymkode: ea0f2...c0c Det henger jo ikke på greip. Om en dame har mange valg hvorfor vil hun da velge å holde kontakt med en fyr om hun ikke er keen? Anonymkode: 2f0aa...a91 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Jeg viste mer enn nok interesse, kanskje litt for mye etterhvert. Anonymkode: c6445...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå