Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 prøver å slanke meg men blir ofte fysen på noe nam å putte i munnen! frukt og grønnsaker er selvsagt glimrende men det fyller ikke magen! jeg trenger noe som er litt mer "fast" og ikke bare vann noen tips til noe lavkalori nam som også metter?
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Riskaker m/magert pålegg Grønnsaker m/dip (yoghurt naturell eller kesam hvis du vil ha det ekstra magert) Hjemmepoppet popcorn har ikke mange kalorier
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Enkel smoothies med naturell youghurt og litt frosne bær, feks jordbær, bringebær. Det nye knekkebrødet som er kommet, noe a la gullknekkerbrød?? Saltstenger Tyggis Lacerol eller lacryl (mest for godtesug da....) Usaltete nøtter Tørket frukt, som aprikoser
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 dytter denne litt oppover igjen! får alltid lyst til å knaske på noe om kvelden når jeg ser alle de realityshowene mine :-?
Mokka Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Hvis jeg har lyst på noe søtt spiser jeg litt ananas.. Synes det er søtt og godt. Virker i hverfall for meg. Lykke til!
Bumblebee73 Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Tørkede aprikoser, rosiner, osv... og epler, gulrøtter, appelsiner, agurk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå