AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg har i perioder ekstremt dårlig matlyst. Ingen pålegg, ingen middager som jeg kommer på, ikke smoothies, osv, men vil fortsatt ha mat jeg blir skikkelig mett av! Blir ikke veldig mett av frukt og salat.. Har laktoseintoleranse, så det er ikke veldig mange yoghurter å velge mellom heller. Tenkte jeg kunne spørre om alle typer matretter her, som kan vekke appetitten! Tips taes imot med STOR takk! Anonymkode: a3ea5...5e4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Tilskudd av B-vitaminer øker matlysten. Anonymkode: 00967...a1f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i perioder ekstremt dårlig matlyst. Ingen pålegg, ingen middager som jeg kommer på, ikke smoothies, osv, men vil fortsatt ha mat jeg blir skikkelig mett av! Blir ikke veldig mett av frukt og salat.. Har laktoseintoleranse, så det er ikke veldig mange yoghurter å velge mellom heller. Tenkte jeg kunne spørre om alle typer matretter her, som kan vekke appetitten! Tips taes imot med STOR takk! Anonymkode: a3ea5...5e4 Ordentlig grovbrød med spekeskinke og brie er alltid en slager for meg Anonymkode: ce736...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå