Gjest Hagusund Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 har tenkt å begynne å slanke meg ved hjelp av trening og å spise mange små måltider istedetfor mine vanlige 3 medium/store måltider. men hvordan definerer dere de små måltidene? til frokost spiser jeg f.eks 2 brødskiver. til middag spiser jeg f.eks 2 små poteter litt grønnsaker en kyllingfilet med en saus til. drikker kun vann, alkohol et par ganger i uken og 3-4 kopper kaffe ca 2-3 ganger i uka.
*Lene* Skrevet 27. oktober 2004 #2 Skrevet 27. oktober 2004 Første råd ved slanking: Dropp alkoholen. Det er veldig mye kalorier i det! Små måltider, kan være alt fra en yoghurt med korn, bare yoghurt, et knekkebrød, frukt etc etc! Dette er da mellom måltider, som er betydelig mindre enn hovedmåltidene!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Det kan vel knapt kalles måltider. En frukt, en brødskive, en liten yoghurt. Du skriver ikke hva det tredje måltidet ditt består av, eller om du spiser snop i tillegg til maten. Alkohol er det veldig mye kalorier i. Det du spiser per i dag, hvertfall det du oppgir at du spiser, bør være nok i seg selv til at du skal ta av, med mindre du er dønn i ro absolutt hele dagen. For å få raskere vektnedgang, bør du legge opp dagen slik: Frokost kl. 0700, banan 1000, lunsj 1200, eple 1430, middag 1730. Om kvelden bør du ikke spise noe. Dersom du legger inn en halvtime kondisjon hver dag, burde du se vektnedgang temmelig raskt. Drikk mye mer vann!!! En kaffekopp om morgenen får forbrenningen i gang. Man trenger ikke sulte for å slanke seg. Lykke til!
Gjest hagusund Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 syns det vanskeligste med alle måltidene er at jeg ikke klarer å spise feks bare 1 skive per "måltid" eller bare 1 yoghurt. det er ikke nok likssom eller så smaker en skive så godt at jeg spiser 3 stk mens jeg er i gang :-? pleier å være oppe til ca midnatt på hverdager og til 2-3 i helgene og da blir jeg også veldig sulten hvis jeg skal ha mitt siste måltid i sekstiden
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Men da sover du kanskje lenger på morgenen? I så fall forskyver du bare dagen litt. Poenget er vel at du skal ha i deg et eller annet hver 3 time ca slik at forbrenningen holder seg. Selv prøver jeg ofte å spare litt til slutten av dagen, for jeg blir sulten igjen etter middag. En skive eller to om kvelden når du har trent er ikke ille.
Gjest hagusund Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 hvor mye mat blir dette i løpet av dagen da? jeg prøver å gå en timeslang tur et par ganger i uken men avhenger litt av formen da jeg har problemer med bena. har hørt om en som gikk ned 10 kg på noen få måneder ved å spise like mye som før bare at han fordelte maten oftere utover hele dagen.
jordbær Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Om kvelden bør du ikke spise noe. Ikke feitere av kveldsmat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå