Gjest Janna Skrevet 19. juli 2002 #21 Del Skrevet 19. juli 2002 Høy og skraptynn, og det synes jeg ikke er noe pent i det hele tatt. Men alle er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #22 Del Skrevet 19. juli 2002 Lurer på hvor lang tid Eli Hagen bruker på håret hver dag. Hun har volum, hun! :o http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/11/16/295243.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #23 Del Skrevet 19. juli 2002 Huff.. Hu Eli Hagen var stygg!! Trapp ned på harsprayen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. juli 2002 #24 Del Skrevet 20. juli 2002 Hun er garantert kvalifisert til "Bad-taste-party"..... Skrekk og gru. Mager og fæl var hun også! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. juli 2002 #25 Del Skrevet 20. juli 2002 Nå skal jeg sladre litt om Eli Hagen: hun bruker masse tid og masse spray på håret sitt. Det var jo ingen bombe, men en frisør jeg kjenner var imponert. Før så hadde de jo brød i håret for å få det til å stå, men Eli fikser det visst med et par bokser spray istedet. Snålt. :D Dessuten er det flotters foran, og såte bak. (Eli, du kan godt sladre litt om meg tilbake assa.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå