Baby0ne Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Har ett vennepar som skal gifte seg til sommeren. Men hvilken pris er greit å gi i bryllupsgave? Og hva bør gaven være? Har hørt om mange gaver som bare blir liggende i skap osv. Greit å kunne gi noe som kan bli brukt i det minste 😊 Tusen takk for svar 😊
Bokdamen Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Veldig vanlig at brudeparet har en liste på f.eks. Tilbords med ting de ønsker seg og antall. Har de ikke dette? I min omgangskrets er 5-700 "vanlig" gave om man kommer alene 1000-1400 om man er par.
Baby0ne Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2016 3 minutter siden, Bokdamen skrev: Veldig vanlig at brudeparet har en liste på f.eks. Tilbords med ting de ønsker seg og antall. Har de ikke dette? I min omgangskrets er 5-700 "vanlig" gave om man kommer alene 1000-1400 om man er par. Tusen takk for svar 😊 Veldig greit å vite 😊 Vet du om andre ting som kan være greie utenom disse gavelistene? 😊
Bokdamen Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Jeg ville begynt med å spørre brudeparet hva de ønsker seg. Det er ganske vanlig å ønske seg kjøkken/servise/interiørting. Andre ønsker seg gaver til veldedige formål eller penger til bryllupsreisen. Utenfor ønskelisten vår fikk vi bl.a. gavekort på en fin restaurant og på teater til bryllupet, noe vi satt veldig pris på. Fyllte på med litt ekstra penger selv og fikk oss en skikkelig date.
Baby0ne Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2016 5 minutter siden, Bokdamen skrev: Jeg ville begynt med å spørre brudeparet hva de ønsker seg. Det er ganske vanlig å ønske seg kjøkken/servise/interiørting. Andre ønsker seg gaver til veldedige formål eller penger til bryllupsreisen. Utenfor ønskelisten vår fikk vi bl.a. gavekort på en fin restaurant og på teater til bryllupet, noe vi satt veldig pris på. Fyllte på med litt ekstra penger selv og fikk oss en skikkelig date. Ikke dum ide 😊 Tusen takk for tips 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå