Gå til innhold

Verdivurdering, ikke pusset opp av fagfolk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på hva megler ser etter på en verdivurdering? Ser de inni skap o.l? Jeg regner med at boligen har gått ned i pris, dessverre, da kjæresten (nå ex) min "pusset" opp leiligheten min som en overraskelse. Jeg var bortreist i 6 uker, han låste seg inn og fikk noen polakker til å bytte gulv, pusse opp kjøkken og det som var. For å si det mildt: det ser ikke ut her. Det er ikke lister på gulv, ting er gjort halvferdig og det er ikke håndtak på alt av kjøkkeninnredning pluss det mangler lister. I tillegg har de gjort feil med kjøkkenet, så ting er på halv åtte. Han/de "bygget" også et ekstra rom som er type 4 kvm. Benkeplaten til kjøkkenet er for lang og han har flyttet hele kjøkkenet ute i gangen, så man kommer rett inn på kjøkken når man åpner ytterdøren. Jeg trenger å refinansiere slik at jeg kan gjøre om på dette. Det er jeg som står som eier. Hvordan i alle dager forklarer jeg dette til megler? Jeg har ikke hatt noen på besøk siden jeg kom hjem fra ferie i fjor sommer. Dette brukte han 70 000 kr på og pga dette ble det selvsagt slutt. Jeg har vært deprimert siden. 

Anonymkode: ae2c3...124

Skrevet

Syns det høres ut som du trenger å snakke med en advokat for å kanskje kunne få noe erstatning.. Snakk med banken. Kanskje du kan få de til å lage en sånn verdi basert på lignende salg i området (husker ikke hva det heter).. Lykke til, og gratulerer med å bli kvitt en kronidiot! 😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...