AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg lurte på hva megler ser etter på en verdivurdering? Ser de inni skap o.l? Jeg regner med at boligen har gått ned i pris, dessverre, da kjæresten (nå ex) min "pusset" opp leiligheten min som en overraskelse. Jeg var bortreist i 6 uker, han låste seg inn og fikk noen polakker til å bytte gulv, pusse opp kjøkken og det som var. For å si det mildt: det ser ikke ut her. Det er ikke lister på gulv, ting er gjort halvferdig og det er ikke håndtak på alt av kjøkkeninnredning pluss det mangler lister. I tillegg har de gjort feil med kjøkkenet, så ting er på halv åtte. Han/de "bygget" også et ekstra rom som er type 4 kvm. Benkeplaten til kjøkkenet er for lang og han har flyttet hele kjøkkenet ute i gangen, så man kommer rett inn på kjøkken når man åpner ytterdøren. Jeg trenger å refinansiere slik at jeg kan gjøre om på dette. Det er jeg som står som eier. Hvordan i alle dager forklarer jeg dette til megler? Jeg har ikke hatt noen på besøk siden jeg kom hjem fra ferie i fjor sommer. Dette brukte han 70 000 kr på og pga dette ble det selvsagt slutt. Jeg har vært deprimert siden. Anonymkode: ae2c3...124
Alenia Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Syns det høres ut som du trenger å snakke med en advokat for å kanskje kunne få noe erstatning.. Snakk med banken. Kanskje du kan få de til å lage en sånn verdi basert på lignende salg i området (husker ikke hva det heter).. Lykke til, og gratulerer med å bli kvitt en kronidiot! 😱
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå