AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg har nettopp laget vaffelrøre, men får plutselig ikke tid til å lage vaffler idag. Kan jeg la den stå i kjøleskapet og lage vafflene imorgen? Takk for svar Anonymkode: 5ea02...5c4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Null problem ^^ kan være den skiller seg så den ser nasty ut men det er bare å røre i den så er den like fin igjen Anonymkode: 08a90...1ca
Ananas. Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Jepp, sannsynligvis er den til og med bedre i morgen. Grove vafler har i alle fall veldig godt av en natt i kjøleskap.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Du kan og fryse den for bruk senere. Men til i morgen står den seg godt i kjøleskap. Anonymkode: 181ce...3a5
sol87 Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp laget vaffelrøre, men får plutselig ikke tid til å lage vaffler idag. Kan jeg la den stå i kjøleskapet og lage vafflene imorgen? Takk for svar Anonymkode: 5ea02...5c4 Nei da vokser det mugg på den sporenstreks!!!! Neida. Det kan du. Røren kan skille seg, men det er bare å røre den litt sammen igjen. Jeg får aldri brukt opp en hel vaffelrøre på en dag, og kan derfor steke vafler både en og to dager etter at røra er laget.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Jeg kupper tråden din jeg, TS. Hvis jeg lager bananpannekakerøre med blant annet grovt mel, kesam, egg osv. kan jeg lage den kvelden i forveien og steke dagen derpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå