Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sint nå på den forbanna b****! Hun jugde til meg, gikk bak ryggen og bedro meg. Nå må jeg sitte hver jævla dag (nesten) og se på han og henne. Jeg er så sint at jeg kunne slått til typen hennes. Seriøst hadde jeg vært full i dag på skolen tror jeg at jeg hadde slått til han. Alt er bare jævlig hver dag. Sitter med vond følelelse i magen, får ikke sove, det er et ork å stå opp, et ork å komme seg til skolen og et ork å få gjort noe som helst...

Kjærlighetssorgen har vart i 4-5 måneder nå, ikke blir det noe bedre - heller tvert om synes jeg. Vet seriøst ikke hva som kommer til å skje framover, det er ikke langt fra at jeg går til fyren og slår han rett ned. Jeg har aldri slått noen før, men vet ærlig talt ikke hva som vil skje.

Hva er det jeg har gjort for noe for å fortjene dette? Det er åtte måneder igjen av skoleåret, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom dette. Har lyst til å hyyyle noen sannhetsord til henne! Ååååååå jeg er så sint, såra og lei meg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:klem:

Du fortjener så MYE bedre enn henne!

Ta deg tid til å komme til deg selv igjen. Går det an å reise vekk litt (en helg eller noe)?

Ta vare på deg selv! Ikke tenk på han typen, han er like lite verd det så henne.

Skrevet

Skjønner du er såret og lei deg... Men livet er kort! Ikke kast bort tid og energi på en slik jente!!!

Ville du blitt sammen med henne igjen hvis du fikk sjansen?

Jeg tror ikke det nemlig!?

Det viktigste i et forhold er å være ærlige og stole på hverandre.

Prøv å se forbi dem, og tenk på deg selv nå! Du har sikker sjansen til å møte andre ærlige og flotte jenter!

Opp med hodet og rett i ryggen!!!! :wink:

Skrevet

....og tenk på at han tross alt ikke har så stort ansvar for sviket som henne......

Føler med deg, har vært akkurar der du er nå, og det er helt for jævlig mens det står på som verst. Vet det ikke hjelper deg så mye nå, men jeg lover deg at ting vil letne for hver dag som går.

en klem fra meg, og lykke til videre :klem:

Skrevet

han typen hennes kommer jo til å stå i dine sko en dag, og den dagen har du kommet deg videre og funnet noe bedre.

for når hun løy og var utro mot deg, så kan hun vel lett være det mot ham også? :wink:

prøv heller å fokuser på det negative ved henne, ikke ved ham. Det var hun som knuste hjertet ditt, det er først når du får henne ut av livet ditt at du kan få det godt igjen.

å banke ham kan kanskje gi hevnfølelse der og da, men det får jo ikke savnet etter henne til å gå bort.

kvitt deg med savnet etter henne du, så ser du hva for en utsatt stilling han har klart å plassere seg i helt selv. :trøste:

Skrevet
Jeg hadde slått :P

Der er jeg nesten enig med deg - men du mener sikkert han fyren... det er jeg ikke enig i... og det kommer helt sikkert ikke til å hjelpe noe...

Boksesekker er fint, eller å hogge ved... noe som du kan slå eller ødelegge og tenke på at du ødelegger han fyren.

Og så blir du ferdig med det...

...og tenk på det negative med dama, og tenk på at hun er svikefull og har vært utro mot deg, hun kommer sikkert til å gjøre det igjen...

Skrevet

Kjære deg - siden hun falt for ham så kan vel ikke følelsene hennes for deg ha vært sterke nok. Ikke så sterke som dine følelser for henne. Ergo ville dette skjedd før eller siden uansett.

At hun bedro deg og løy for deg i stedet for å skjære over pent, har ikke med ondskap fra hennes side å gjøre, men feighet. Redsel fordi hun visste hun ville såre deg. Prøv å se det litt fra hennes side også da.

Men alt i alt - som jeg sa; hennes følelser for deg var ikke sterke nok, ergo var hun heller ikke den rette for deg.

Det vil dukke opp en annen med tiden som du får det bra sammen med. Kanskje vil du alltid savne henne som du mistet nå, men minn deg selv på at hun faktisk ikke var den riktige. Hadde hun vært det hadde hun vært hos deg ennå. Og hadde hun ikke forelsket seg i ham hun er sammen med nå, så hadde det med tiden blitt en annen. Kanskje han er den rette for henne, kanskje ikke.

Du må bestemme deg for å komme over henne, og gå videre. Det er ingen som tjener på at du luller deg inn i kjærlighetssorg, aller minst du selv. :kysse:

Skrevet

jeg hadde slått han..og tatt henne i samme slengen..lært henne litt respekt.

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg hadde slått han..og tatt henne i samme slengen..lært henne litt respekt.

Herregud for en teit utalelse. Jeg hadde ikke fått mye respekt for en eks som evt. slo meg. Da synker du jo til under hennes stadiet.

Dessuten kommer du ikke til å føle deg noe bedre hvis du slår han, og vips så er kjærlighetssorgen over lissom? kanskje du får deg et hardt slag tilbake?? ikke akkurat respektfult eller hva? Og hva har han egentlig gjort deg??? Han var vel ikke kjæresten din eller hva?

Nei prøve å ikke vær så destruktiv, kom deg over henne raskt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...