Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg dater en mann som jeg møtte via Happn. Der kan jeg se hvor langt unna han er, f.eks 500 m unna eller 4 km unna. Men nå kan jeg plutselig ikke se det lenger? Altså det står ingenting der det før sto avstanden. Ellers er profilen som før. Tror dere det vil si at han har slettet appen, men ikke deaktivert den? Håper jo litt på det nemlig!

Anonymkode: 7c886...3f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

spør han

Anonymkode: 6f05c...250

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spør han

Anonymkode: 6f05c...250

Vi er heeelt i startfasen så føler det blir kleint om han ikke har slettet den! Hehe

Anonymkode: 7c886...3f1

AnonymBruker
Skrevet

han har nok gjort som meg, å deaktivere stedstjenester for appen. Jeg er også i startfasen, og det sier seg selv at man ikke sletter appen etter første date, men jeg er ikke interessert i å date flere samtidig, og derfor så krysser man ikke med andre lenger, får ikke charms osv... Og da kan vel ikke du ikke se hvor langt unna han er.

Anonymkode: 2d42b...9f8

Skrevet

Du kan ikke slette Happn-profilen din. Du kan fjerne appn fra mobilen din, men du vil fremdeles ha profil og krysse, om du ikke setter på den deaktiveringen for kryssing. Jeg også tror det er en mulighet for at han har deaktivert funkskjonen for å krysse andre, men jeg mener at det bare varer opptil 24t? Så må man deaktivere på nytt? Har det vært sånn lenge at det ikke viser km-avstand? Jeg datet nemlig en fyr en gang som km-avstand forsvant når han var veldig langt borte (type 100-200 km). Så det kan være at han bare er bortreist og for langt borte. Hvor tid var han sist aktiv da? Står det noe om det? Det vil jo være merkelig å deaktivere kryssing, men fremdeles være aktiv på appn.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Du kan ikke slette Happn-profilen din. Du kan fjerne appn fra mobilen din, men du vil fremdeles ha profil og krysse, om du ikke setter på den deaktiveringen for kryssing. Jeg også tror det er en mulighet for at han har deaktivert funkskjonen for å krysse andre, men jeg mener at det bare varer opptil 24t? Så må man deaktivere på nytt? Har det vært sånn lenge at det ikke viser km-avstand? Jeg datet nemlig en fyr en gang som km-avstand forsvant når han var veldig langt borte (type 100-200 km). Så det kan være at han bare er bortreist og for langt borte. Hvor tid var han sist aktiv da? Står det noe om det? Det vil jo være merkelig å deaktivere kryssing, men fremdeles være aktiv på appn.

Kan man ikke fjerne profilen sin der?? Dette betyr at man ALLTID vil være der? fffffffffaen da

Anonymkode: 9b18c...a84

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke fjerne profilen sin der?? Dette betyr at man ALLTID vil være der? fffffffffaen da

Du har ikke vært på internett før, du? Du får ikke sletta deg fra noe som helst av sosiale medier, med mindre selskapene selv bestemmer seg for at de må fjerne utdaterte profiler, for å få mer plass.
Når du velger å slette din egen profil, eller apper osv, betyr det bare at du er skjult for de fleste andre som bruker samme tjeneste.

Det finnes nettsider hvor du kan søke opp folk, for å se hvor de pleier å gå. Man blir spora hele tiden, til alle døgnets tider, rett og slett fordi man har en eller annen nettprofil et eller annet sted, og en mobil.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg har prøvd det og jeg får det ikke til. Men man kan som sagt deaktivere seg fra kryssing, sånn at man slipper å krysse andre. Men profilen vil da alltid være tilgjengelig for matchene dine, med mindre du fjerne de. Det man kan gjøre er å fjerne profilteksten og alle bildene sine. 

Skrevet
17 timer siden, lillsunshine skrev:

Hei! Takk for langt svar:) Han har ikke vært pålogget på 5 dager, og avstanden står der ikke lenger. Jeg vet at han er hjemme, for jeg så han i går. Da har han kanskje slettet appen fra mobilen eller deaktivert for kryssing da?

Skrevet
27 minutter siden, Lillek skrev:

Hei! Takk for langt svar:) Han har ikke vært pålogget på 5 dager, og avstanden står der ikke lenger. Jeg vet at han er hjemme, for jeg så han i går. Da har han kanskje slettet appen fra mobilen eller deaktivert for kryssing da?

Ja, det høres sånn ut og det må jo være et kjempebra tegn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...