Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #21 Skrevet 8. november 2004 prøv cupido, tror det bare holder med å vise puppene og rumpa der og...sikkert helt greit betalt!
kjellebassen Skrevet 9. november 2004 #22 Skrevet 9. november 2004 Tja, er andre måter å leve av kroppen sin på bedre? Ta idrettsutøvere, f.eks. mannlige fotballspillere. De satser i stor grad på noe som de vet har en begrenset salgstid i forhold til sin levetid akkurat som modellene. Og i likhet med modellene har de fleste en salgsverdi til de er noen og tredve. Noen svært få innen begge grupper kan leve av det opp i 40-50 årsalderen. Men felles for begge er de utnytter øyeblikket men at de også må planlegge for fremtiden. Og er det mere flaut når man er 60 å tenke på at man gjorde en glimrende karriere som 20åring som modell enn som fotballspiller? Det var en svært merkelig, ja faktisk på grensen til en dum sammenligning. For å bli modell kreves det kun at du er tynn og pen og har utstråling (litt generaliserende) mens for å bli en profersonell fotballspiller må man ha talent og trene hver dag i 10-15 år og fortsette med det i 10-15 år til mens du er profersonell. Selvfølgelig må også modeller (de fleste ihvert fall) trene og passe på kostholdet for å holde seg tynne og pene men ikke alle. En annen ting er at jeg ville heller fortalt barnebarna mine at jeg hadde vært en profersonell fotballspiller enn en nakenmodell når jeg var ung. En annen ting er at fotballspillere MÅ ha et rimelig normalt/sunt kosthold for å gjøre det bra på banen mens mange modeller har et heller tvilsomt og noen til og med et farlig og svært usunt kosthold for å holde seg tynne.
Miss Angelina Skrevet 9. november 2004 #23 Skrevet 9. november 2004 Det har jeg også lyst til og gjøre!! men, du kan lese mer om det på adr under her: http://www.lek.no der annonsere dem for slikt, og du må jo ikke kle av deg nedentil, hvis du ikke vil det!! For en serie med bilder, CA.12-18 bilder, kan du få betalt alt fra 3-12000kr!!! Lykke til
Gjest seroxata Skrevet 11. november 2004 #24 Skrevet 11. november 2004 først av alt, hvorfor er det så fælt å ville stille opp i blad som modell?? jeg ser ikke helt hvorfor det er så usømmelig? Kanskje bare meg... Har man lyst, har man lov! Men igjen, bare for å tjene penger? hmmm, det er tross alt noe som vil bli gitt ut i hele Norge, og du må leve med det resten av livet ditt... Du bør med andre ord være HELT sikker på at du vil dette, før du gjør det..
Mogens Skrevet 12. november 2004 #25 Skrevet 12. november 2004 Det er akkurat det "seroxata" at det er pga penger. Å ville stille opp av ikke økonomiske grunner synes jeg også er litt annerledes. En annen ting. Som mange sikkert har fått med seg - Lene Alexandra kommer på "Senkveld" i dag Mogens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå