Gjest annonym Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 har lyst å stille opp på nakenfoto i et eller annet blad...men jeg vil ikke vise meg der nede,helst ha truse på....og få noen cash for det.Er det noen som vet om noen blader? som man ikke MÅ vise eller brette ut nedentil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du må ha penger ville jeg heller søkt om lån i banken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vi Menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis cash er eneste grunn, tror jeg du skal læ være. Man tjener jo ikke allverden på det heller. Nakenbilde i Lek tror jeg modellene tjener 10 000 på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #5 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du må ha penger ville jeg heller søkt om lån i banken. Har ikke jobb jeg så jeg kan ikke søke om lån akkurat...men jeg søker som en gal på alle jobbene jeg kommer over....feks 10 jobber på 2 uker ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #6 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis cash er eneste grunn' date=' tror jeg du skal læ være. Man tjener jo ikke allverden på det heller. Nakenbilde i Lek tror jeg modellene tjener 10 000 på.[/quote'] Har sjekka det man får 6000 for en blide serie på 4-6 bilder..men jeg veit ikke om de vil se alt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #7 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dette var en fin idè, og tenk så begeistret og stolte dine framtidige partnere, og dine barn(framtidige?), vil bli over at kone/mamma har vært naken i blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raadgiver Skrevet 27. oktober 2004 #8 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva med McDonalds eller REMA? Da kan du tjene penger, og fortsatt beholde en viss stolthet og integritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #9 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvis du jobber for IKEA så holder det å vise rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #10 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva med å heller stille for en kunstskole, fotoskole eller lignende? Jeg antar det er mye tryggere og akseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. oktober 2004 #11 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er ingen skam å stille opp i ViMenn da, men de pleier jo å ha ganske pene modeller, vet ikke om du kvalifiserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .. Skrevet 29. oktober 2004 #12 Del Skrevet 29. oktober 2004 herregud...fin verden vi lever i...trenger penger så jeg bare kler av meg...Og dere lurer på hvorfor vi mannfolk kikker ned på dere? Ja fordi dere er nok letturete kvinnfolk som tror dere kan lever hele livet pga. utseende deres...få deg heller en jobb slik som resten av folket gjør...Hvor blond går det ann å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2004 #13 Del Skrevet 29. oktober 2004 FHM har en konkurranse hvor de oppfordrer folk til å sende inn bilde av "den hotteste dama" man kjenner. Vedkommende som blir valgt ut får tatt proff-bilder med fotograf, og havner på forsida... Jeg vil tippe man får litt cash for det. (Eneste kvalitetene man må ha er fint utseende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #14 Del Skrevet 1. november 2004 herregud...fin verden vi lever i...trenger penger så jeg bare kler av meg...Og dere lurer på hvorfor vi mannfolk kikker ned på dere? Ja fordi dere er nok letturete kvinnfolk som tror dere kan lever hele livet pga. utseende deres...få deg heller en jobb slik som resten av folket gjør...Hvor blond går det ann å bli? Tja, er andre måter å leve av kroppen sin på bedre? Ta idrettsutøvere, f.eks. mannlige fotballspillere. De satser i stor grad på noe som de vet har en begrenset salgstid i forhold til sin levetid akkurat som modellene. Og i likhet med modellene har de fleste en salgsverdi til de er noen og tredve. Noen svært få innen begge grupper kan leve av det opp i 40-50 årsalderen. Men felles for begge er de utnytter øyeblikket men at de også må planlegge for fremtiden. Og er det mere flaut når man er 60 å tenke på at man gjorde en glimrende karriere som 20åring som modell enn som fotballspiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annonym Skrevet 1. november 2004 #15 Del Skrevet 1. november 2004 Det var jeg som skrev innlegget om nakenfoto...har ikke sagt at jeg SKAL gj;re det men har lyst fordi jeg er i en slags pengekrise...og ja jeg s;ker p[ alle NORMALE jobbene jeg kommer over...og viss jeg skulle ha stillt opp i et blad s[ hadde jeg ikke vist meg nedentil og blitt sminket og hadde hatt et kallenavn...jeg har faktisk en meget bra kropp og utseende men er ikke h;y nok til [ bli vanlig modell...bror min trener sammens med Lene Alexsandra fra Robinson...og det var s[nn jeg ble interessert...ikke forbilde forde da...synes natulig kropp er pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .. Skrevet 1. november 2004 #16 Del Skrevet 1. november 2004 og dette fordi du synes den bimboen av Lene Alexsandra har en naturlig kropp? Har du sett noe av Robinson? Hu derre kvinnfolket der er jo helt bak mål og tror hu kan leve hele livet sitt bare pga. altfor store silikon bryster..og du har lyst til å bli som henne? Og hva så om du tror du har bra kropp? Det er vel flere jenter som har det..hvis alle skulle stillt opp toppløse bare fordi dem sjøl tror dem er fine...det sier jeg...verden går under..og dumme bimboer har skylda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annonym Skrevet 2. november 2004 #17 Del Skrevet 2. november 2004 og dette fordi du synes den bimboen av Lene Alexsandra har en naturlig kropp? Har du sett noe av Robinson? Hu derre kvinnfolket der er jo helt bak mål og tror hu kan leve hele livet sitt bare pga. altfor store silikon bryster..og du har lyst til å bli som henne? Og hva så om du tror du har bra kropp? Det er vel flere jenter som har det..hvis alle skulle stillt opp toppløse bare fordi dem sjøl tror dem er fine...det sier jeg...verden går under..og dumme bimboer har skylda. Jeg sa at hun ikke er noe forbilde forde og at jeg synes natorlig kropp er pent....har ikke tenkt [ bli som henne heller...ikke er jeg bimbo heller...hvorfor skal man f[ s[ mye pepper for [ si hva man fantaserer om eller har lyst til [ gj;re en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. november 2004 #18 Del Skrevet 2. november 2004 fordi skikkelige piker ikke skal ha lyst til å vise kroppen sin, eller noe annet som ikke kvalifiserer til "normalt dydig" i vokternes øyne!! dersom du HAR LYST til å være modell i ett manneblad, uten å vise mer en det du viser på stranda (toppløs), + få litt penger for det i tillegg, så er det vel ikke noe i veien med det? har du store ambisjoner om å bli statsminister, kronprinsesse eller annet som forventes "ren" bakgrunn, så bør du tenke deg om. eller dersom du stort sett faller for menn/har en kjæreste som ville blitt sur for dette flere år senere. ikke gjør dette uten å tenke grundig gjennom eventuelle konsekvenser, se gjerne for deg værst mulig senario, og ta valget gjennomtenkt! vet ikke om blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #19 Del Skrevet 2. november 2004 bare sånn at du er klar ove rdet, så har ikke modellene som stiller opp nakne i blader lov til å bruke falske navn fordi de som er ansvarlige for dette her vil at alle skal være klar over hva de gjør.. Det skrev de hvertfall i lek.. det er ikke alltid de skriver etternavn da, men du får ikke være anonym.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #20 Del Skrevet 2. november 2004 bare sånn at du er klar ove rdet, så har ikke modellene som stiller opp nakne i blader lov til å bruke falske navn fordi de som er ansvarlige for dette her vil at alle skal være klar over hva de gjør.. Det skrev de hvertfall i lek.. det er ikke alltid de skriver etternavn da, men du får ikke være anonym.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå