Gå til innhold

Fikk veldig vondt.. analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en veldig fin mann jeg har lagt med over lang tid, vi er trygg på hverandre og har veldig god kjemi i sengen. Vi har hatt analsex noen ganger før, og det har vært veldig digg hver gang. Nå er det en god stund siden sist (8-9 mnd eller noe), og vi ville prøve igjen. Varmet godt opp som vanlig, og brukte mye glidemiddel. Gikk helt fint med 2-3 fingre, men i det han tok inn penis fikk jeg skamvondt. Jeg knyttet alle muskler, og begynte å gråte. Han fikk kjempe dårlig samvittighet, og trakk seg ut igjen, og vi avsluttet med vanlig sex.. Men i dag føler jeg meg skikkelig dum.. Det har jo gått så fint før. Ja, det har strukket litt helt i begynnelsen, men aldri smerte. Jeg har så dårlig samvittighet, og tør ikke prate med han. Hele selvtilitten min raste jo der og da, og nå føler jeg at jeg ikke klarer å fylle kravene hans.. 
Hvorfor skulle det gjøre så fryktelig vondt nå? Noen som har opplevd samme? 

Anonymkode: bca8f...7bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han åpent, rett og slett. Ikke fortvil. Jeg kan si at jeg og mannen min prøvde analsex en gang, og det var det verste jeg hadde vært med på. Hadde vondt i flere dager, og nei, er ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen, dermed må han respektere det, at vi ikke kommer til å ha analsex. Jeg prøvde det for hans sin skyld, og egentlig, bryr jeg meg lite om han syns det er trist at han ikke får røre rumpa mi. Kanskje du fikk vondt, fordi det hadde gått så lang tid siden sist, men ikke føl deg dum. Det er bedre å snakke åpent, kanskje dere kan komme fram til en løsning sammen, :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Gakkepus skrev:

Snakk med han åpent, rett og slett. Ikke fortvil. Jeg kan si at jeg og mannen min prøvde analsex en gang, og det var det verste jeg hadde vært med på. Hadde vondt i flere dager, og nei, er ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen, dermed må han respektere det, at vi ikke kommer til å ha analsex. Jeg prøvde det for hans sin skyld, og egentlig, bryr jeg meg lite om han syns det er trist at han ikke får røre rumpa mi. Kanskje du fikk vondt, fordi det hadde gått så lang tid siden sist, men ikke føl deg dum. Det er bedre å snakke åpent, kanskje dere kan komme fram til en løsning sammen, :)

Jeg har jo veldig lyst, og syntes jo at det har vært kjempe deilig de gangene vi har hatt det. Jeg bare forstår ikke hva som gjorde at jeg fikk så vondt. Han sa det gikk bra, og at han følte det var hans feil. Men jeg aner ikke hva som skjedde. :/ Fikk lit frykt for å prøve det igjen, og det er litt trist, for det er noe han liker godt, og jeg har jo likt det kjempe godt jeg også. Frem til nå.. Men takk for svar! :)

Skrevet

Shit happens. Get over it. Le av det, snakk om det og prøv igjen - når dere/du føler at tida er der. Null stress

• Liker 2
Skrevet

Kan hende du fikk vondt fordi du har en innvendig hemoroide, they hurt like a motherfucker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe av det samme med han jeg datet et års tid.

Vi hadde analsex omtrent en gang i uka en periode, og så møttes vi to dager etterhverandre og hadde analsex da også. Og det gikk kanskje litt voldsomt for seg for jeg ble skikkelig dårlig, med forstoppelse og ble nummen i hele underlivet en lang periode.

Etter det turte jeg ikke ha anal på veldig, veldig lenge og da vi skulle prøve igjen etter flere mnd så fikk jeg vondt så etter det hadde vi ikke anal lengre. Og da hadde vi jo hatt analsex mange ganger før det. 

Jeg sa bare at jeg ikke ville mer fordi det var vondt og han sa at han ikke ville meg noe vondt så selv om han hadde lyst så respekterte han meg selvfølgelig. 

Snakk med mannen din. Og gjør som Gorgonzola sier: vent en stund og prøv igjen siden hvis du vil prøve. Hvis ikke så lar du det bare være. 

Anonymkode: 36b29...25b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo gått så fint før. Ja, det har strukket litt helt i begynnelsen, men aldri smerte. Jeg har så dårlig samvittighet, og tør ikke prate med han. Hele selvtilitten min raste jo der og da, og nå føler jeg at jeg ikke klarer å fylle kravene hans.. 

Herregud, menneske. Skjerp deg!!

Anonymkode: c3f29...78f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har en veldig fin mann jeg har lagt med over lang tid, vi er trygg på hverandre og har veldig god kjemi i sengen. Vi har hatt analsex noen ganger før, og det har vært veldig digg hver gang. Nå er det en god stund siden sist (8-9 mnd eller noe), og vi ville prøve igjen. Varmet godt opp som vanlig, og brukte mye glidemiddel. Gikk helt fint med 2-3 fingre, men i det han tok inn penis fikk jeg skamvondt. Jeg knyttet alle muskler, og begynte å gråte. Han fikk kjempe dårlig samvittighet, og trakk seg ut igjen, og vi avsluttet med vanlig sex.. Men i dag føler jeg meg skikkelig dum.. Det har jo gått så fint før. Ja, det har strukket litt helt i begynnelsen, men aldri smerte. Jeg har så dårlig samvittighet, og tør ikke prate med han. Hele selvtilitten min raste jo der og da, og nå føler jeg at jeg ikke klarer å fylle kravene hans.. 

Ikke føl deg dum, det er kroppen din som oppfører seg slik den skal. Lukkemusklene du har bak der er ikke viljestyrte, og trekker seg sammen selv om han setter inn støtet. Det kan gjøre veldig vondt. Skyld på nervesystemet ditt om du må, men du er helt normal!

Anonymkode: 18d66...b5a

• Liker 3
Skrevet

Dårlig samvittighet? Jeg slutter ikke å forundre meg over hva folk får dårlig samvittighet ober.

Krav?

Det høres ikke akkurat ut som et greit forhold hvis man skal stille krav til det ene og det andre i senga. Hvis noe gjør vondt, skal du ikke gjøre det. Kanskje har du fått hemoroider eller noe? 

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, frk91 skrev:

Kan hende du fikk vondt fordi du har en innvendig hemoroide, they hurt like a motherfucker

*frysninger*

AnonymBruker
Skrevet

Hele selvtilliten din burde ikke rase på grunn av noe slikt. Snakk med kjæresten din, han vil vel neppe at dere skal ha analsex når det gjør vondt for deg. Om han vil det er han ingenting å samle på. Aldri gjør noe som er vondt for deg for å please andre, husk det!   

Anonymkode: b215d...43f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele selvtilliten din burde ikke rase på grunn av noe slikt. Snakk med kjæresten din, han vil vel neppe at dere skal ha analsex når det gjør vondt for deg. Om han vil det er han ingenting å samle på. Aldri gjør noe som er vondt for deg for å please andre, husk det!   

Anonymkode: b215d...43f

Vi er ikke sammen da, men har hatt et veldig nært forhold i mange år. Han vil ikke mer nå nei. Han trakk seg ut så fort han klarte i det han skjønte at det ikke dreiet seg om kun litt ubehag, men at det gjorde fryktelig vondt. Tror han har kjempe dårlig samvittighet nå. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke sammen da, men har hatt et veldig nært forhold i mange år. Han vil ikke mer nå nei. Han trakk seg ut så fort han klarte i det han skjønte at det ikke dreiet seg om kun litt ubehag, men at det gjorde fryktelig vondt. Tror han har kjempe dårlig samvittighet nå. 

Hvis det ikke er noe medisinsk kan det vel bare være en dårlig tima ubevisst kniping fra deg. I så fall kan det gå helt fint neste gang, men hvis du vil igjen må nok du ta initiativ og overbevise ham om at du vil, og ta det langsomt fordi underbevisstheten din kommer til å huske smertene og stritte imot. Jeg liker godt analsex og ville prøvd igjen, men her gjør dere som dere vil. Kanskje du skal prøve på han først så han får en følelse av hva som kan være vondt eller godt? Det viktigste er å prate sammen

Anonymkode: d2e5b...5e1

AnonymBruker
Skrevet
Den 5/3/2016 at 9.12, AnonymBruker skrev:

Så han venta til det gjorde skikkelig vondt, det holdt ikke at det gjorde litt vondt? Herlig fyr. 

Anonymkode: 4aeaa...79b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så han venta til det gjorde skikkelig vondt, det holdt ikke at det gjorde litt vondt? Herlig fyr. 

Nå syntes jeg alltid at det er litt ubehag i begynnelsen da, og at jeg må slappe av før han kan begynne å bevege seg. Sa aldri "litt vondt", men litt ubehag. Ja, han er en herlig fyr :)

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå syntes jeg alltid at det er litt ubehag i begynnelsen da, og at jeg må slappe av før han kan begynne å bevege seg. Sa aldri "litt vondt", men litt ubehag. Ja, han er en herlig fyr :)

Men hvorfor er du så innmari usikker på deg selv om han er så herlig, da? Hva har din toleranser for analsex med selvtilliten din å gjøre, liksom? Og hva har det med samvittigheten din å gjøre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...