Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #1 Skrevet 27. oktober 2004 Får valp om ikke så lenge! :-) Tenkte jeg kunne sette hun ved siden av gavene og juletreet eller noe slikt å ta et fint bilde som jeg kan bruke som julekort. Blir det fint eller teit? Har dere noen tips til hvordan jeg lager julekort med bilde i? Er det veldig dyrt?
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Ikke min stil, men kanskje koselig for de som kjenner deg. Men skal du ta bilder av hunden ved siden av treet og pakkene rekker du ikke å få kortene ut til jul. Med mindre dere setter opp treet grådig tidlig da?
*tine* Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 Morsom variant synes jeg Gjorde det samme med pusen vår ett år - kjøpte en liten nisselue og tok bilde med den på! Tror ikke det er så veldig dyrt, spørs jo hvor mange kort du skal ha. Førhør deg hos fotobutikken du! Lykke til.
Leo Skrevet 27. oktober 2004 #5 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg ville ha elsket å få julekort med bilde av valpen din!
Gjest Dolphina Skrevet 27. oktober 2004 #6 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg laget julekort med bilde av valpen min på som nærmeste familie og venner fikk! De ble kjempeglade!
Twigi Skrevet 27. oktober 2004 #10 Skrevet 27. oktober 2004 Kjempekoselig idè! Har du lest den teksten om hvordan fotografere en valp? Det er nemlig ikke lett. Jeg har en hund som i løpet av sine xxx år enda har tilgode å stå stille lenge nok til at han kommer i fokus. På det kvarte sekunde fra jeg knipser til bildet blir tatt, så har han som regel klart å nå frem for å slikke på linsa.... alltid ute av fokus. Vil du gjøre det lett for deg selv, så la valpen sovne på et sjarmerende sted, og knips i vei. Da kan du stable nisser og stæsj rundt valpen mens han sover og holder seg i fokus Gjør det i god tid før jul, da er det rimeligere. Du kan bestille kort i mapper, eller bilder med plass til å skrive en hilsen. Sjekk i fotobutikken eller f.eks. www.fotoknudsen.no Det blir sikkert kjempekoselige julekort å få!
Saeria Skrevet 27. oktober 2004 #11 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg hadde satt stor pris på det. Synes hunder er vidunderlige skapninger. :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #12 Skrevet 27. oktober 2004 synes ikke deter teit, har fått mange julekort med bilder av kjæledyrene på.
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #15 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg hadde syntes det var morsomt og søtt! Vi har faktisk vurdert å gi ut julekort med katta på, mest som en reaksjon mot alle disse barnejulekortene vi får.
Catzy Skrevet 31. oktober 2004 #17 Skrevet 31. oktober 2004 Personlige julekort er (nesten) alltid morsommere enn vanlige julekort, og valpen er jo superviktig for deg. Går for kort av den! Morsomt for alle som kjenner deg godt. Hvis du sender til folk som ikke kjenner deg så godt, så kan du heller gå for mer normale kort til dem. Valper er alltid søte. Catzy
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #19 Skrevet 31. oktober 2004 Vet om ei her i huset som hadde dånt av lykke over et julekort med en valp på En koselig ide, men ikke dersom bikkja er elleve år, går og femognitti kilo. Bare min mening assa.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #20 Skrevet 1. november 2004 Bare sørg for å være sikker på at mottageren faktisk liker hunder da. Jeg hadde ikke fått stjerner i øynene, for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå