AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Hei! Tok brasiliansk voksing for første gang for 4 uker siden. Synes det var uutholdelig vondt, men dama forsikra meg om at det ikke ble like vondt neste gang. Nå har det vokst ut igjen, og blitt ganske langt, noe jeg hater. Kjæresten min kommer hjem fra nordsjøen på torsdag, og jeg vil være glatt til han kommer hjem. (for å presisere til alle feministene: han bryr seg katta om hår, men jeg føler meg ikke vel med å ha det) Får ikke vokset meg før han kommer hjem, og lurer derfor på: dersom jeg barberer meg en gang nå, er jeg tilbake til scratch da? Altså, blir hårene like tjukke og voksing like vondt neste gang? Merker jo at håret som har komt ut igjen er tynnere enn det var før voksing. Anonymkode: 13704...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Om du velger å barbere så vil du være tilbake igjen til scratch med hårene og deres tykkelse, og skal du vokse senere må du la det vokse ut i to uker. Om det gjør like vondt som første gang er jeg derimot usikker på. Jeg synets den første gangen var den verste, jeg har barbert det og vokset senere fler ganger. Voksing er praktisk, slipper å Sture med høvel. Men jeg gikk tilbake til barbering etter halvannet års tid for jeg fikk mye lettere underlivssopp med voksing enn barbering. Typen synes barbering er helt topp, så nå er det løsningen her. Var jeg i dine sko og typen din bryr seg ikke om at du har hår eller ei, så hadde jeg heller venta på time enn å satt i gang med barbering tror jeg. Anonymkode: fc051...944
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå